Burda Praha chce využít potenciál na webu

29. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hubert Burda Media (Burda Eastern Europe) nyní vlastní v ČR dvě vydavatelství – Burda Media 2000 a Burda Praha. Petra Fundová (na snímku), ředitelka vydavatelství, sdělila, že chce plnou integraci digitálních médií Burda Praha do Burda Media 2000 (včetně obchodního oddělení pro digitální média). Tzv. DID oddělení (Digital Interactive Development) v Burdě Media tak bude mít pod sebou i online Burdy Praha. V nové struktuře bude on-line oddělení, které ponese název Burda Digital, šéfovat Tomáš Kočí. Vydavatelství v budoucnu nabídne sjednocené tematické inzertní balíčky a bude svou návštěvnost prezentovat v sjednoceném packu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.