Značka šumivého vína Bohemia Sekt spustila letní facebookovou soutěž s názvem Pozvěte Terezu na párty…, kterou cílí primárně na ženy. V soutěži mají uživatelky za úkol vytvořit pro Terezu Maxovou, která je od května tváří kampaně Bohemia Sektu, originální pozvánku k sobě domů. Pozvánka může být formou krátkého videa nebo fotopříběhu, v němž bude hrát Bohemia Sekt hlavní roli. Deset příběhů s nejvíce hlasy postoupí do užšího kola, kde porota vybere vítěze. Vítězka získá pro sebe a 3 kamarádky pobyt v luxusním hotelu, setkání s Terezou Maxovou a účast na exkluzivní módní přehlídce Nadace Terezy Maxové. Koncept kampaně vytvořila agentura WMC/Grey Digital.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.