Blažek klub staví na jiných pravidlech

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Blažek klub, který odstartoval 1. srpna poté, co skončil klub Renome, bude fungovat na nových pravidlech. Všem členům budou při nákupu na prodejnách vyměněny staré karty za nové. Nový Blažek klub se chce odlišit od předchozího věrnostního programu, což je podle zakladatele a majitele společnosti Ladislava Blažka předpokladem úspěchu. Zákazníci už proto nebudou sbírat body, ale nově budou za své nákupy získávat kredity, které se jim po dosažení určité hranice automaticky promění na dárkovou kartu. Ta jim bude ihned poté zaslána. „Blažek klub bude mít tři oficiální úrovně členství. Pro stálé zákazníky bude nové schéma odměn mnohem výhodnější. Již za 3000 Kč nákupu dostanou nazpět dárkovou kartu v hodnotě 300 Kč,“ popisuje výhody Blažek. Členové klubu budou mít také vybraný sortiment v prodejně za výrazně lepší cenu. V direct mailech v podobě „Moje klubové ceny“ dostane každý člen ve své zásilce tři kupony na zboží. Na velkém kuponu bude aktuální kampaň, na dvou doplňkových kuponech bude zboží nejlépe odpovídající profilu každého člena. „Tento přístup se ukázal jako velmi efektivní a maximálně vyhovující zákazníkům,“ říká Ladislav Blažek. Na základě odezvy na direct maily, které Blažek členům klubu rozesílá, se společnost rozhodla frekvenci zásilek zvýšit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.