Blažek klub, který odstartoval 1. srpna poté, co skončil klub Renome, bude fungovat na nových pravidlech. Všem členům budou při nákupu na prodejnách vyměněny staré karty za nové. Nový Blažek klub se chce odlišit od předchozího věrnostního programu, což je podle zakladatele a majitele společnosti Ladislava Blažka předpokladem úspěchu. Zákazníci už proto nebudou sbírat body, ale nově budou za své nákupy získávat kredity, které se jim po dosažení určité hranice automaticky promění na dárkovou kartu. Ta jim bude ihned poté zaslána. „Blažek klub bude mít tři oficiální úrovně členství. Pro stálé zákazníky bude nové schéma odměn mnohem výhodnější. Již za 3000 Kč nákupu dostanou nazpět dárkovou kartu v hodnotě 300 Kč,“ popisuje výhody Blažek. Členové klubu budou mít také vybraný sortiment v prodejně za výrazně lepší cenu. V direct mailech v podobě „Moje klubové ceny“ dostane každý člen ve své zásilce tři kupony na zboží. Na velkém kuponu bude aktuální kampaň, na dvou doplňkových kuponech bude zboží nejlépe odpovídající profilu každého člena. „Tento přístup se ukázal jako velmi efektivní a maximálně vyhovující zákazníkům,“ říká Ladislav Blažek. Na základě odezvy na direct maily, které Blažek členům klubu rozesílá, se společnost rozhodla frekvenci zásilek zvýšit.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).