Aréna národů asi letos

8. 8. 2011 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prima Group má v šuplíku ještě několik pořadů, na jejichž vhodné nasazení teprve čeká. Jedná se např. o gameshow Aréna národů, kterou letos natáčela ve Francii. Generální ředitel Primy Marek Singer přitom na tiskové konferenci nevyloučil její nasazení ještě do konce roku. Mohla by tedy být avizovaným překvapením Primy v podzimním schématu. Pravděpodobně na jaro se odkládá castingová show Mami, ožeň mě! či seriál Zázraky života.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.