Porota
Martin Chytil, obchodní ředitel, Hypersleva.cz
Tady můžeme vidět hned několik nápadů, které na první pohled zaujmou. Jako nejzajímavější se tváří Českomoravský beton, ale zde je otázkou, zda se jedná o vhodný způsob komunikace. Rozhodně dobře zpracovaná je kampaň společnosti Coca-Cola, která prezentuje jasné a jednoduché sdělení. Na závěr by bylo dobré ještě zmínit Pirelli, které se předchozím dvěma přinejmenším rovná.
Jakub Plášek, brand strategist, CoCoon
Vizuální lehkost, jasné sdělení a vtipný nápad (zapomenu-li na stáda slonů v ulicích) u mě posouvá T-Mobile na první místo. Škoda, že hezká vizuální metafora Pirelli nebo betonářů není podpořena kvalitnějším layoutem, to by potom na prvním místě byla tlačenice.
Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka, Window Holding
Pirelli a Českomoravský beton nabídly kreativně neotřelou reklamu s velmi zajímavým zpracováním, které je pro tiskovou inzerci díky práci s detaily vhodné. Škoda mnoha adaptací TV reklamy bez jakékoliv další investice či přidané hodnoty například u KB a typicky slabý výkon u automobilového průmyslu. Největším propadákem ve všech kategoriích je Vitana – jako nepříliš chytře zpracovaný vizuál je u mě v konkurenci ostatních zcela na chvostu.
Zdeněk Štěpka, specialista marketingu, OKIN Group
V této kategorii pro změnu vedou banky – standardně kvalitní „Komerčka“, ale zejména jedna z mála reklam využívající dnes velmi silné téma společenské odpovědnosti v podání ČSOB. Naopak naprostý propadák je Vitana – nulová kreativa, snad minusová kvalita, děs a hrůza.
Hana Nováková, brand communication specialist, Albert, Ahold Czech Republic
Tiskovou inzerci mobilního operátora T-Mobile nelze přehlédnout. Kreativní zpracování je velmi nápadité a originální. Tisková inzerce vtipně doplňuje ostatní komunikační kanály.
Marek Hes, art director, Mather Communications
Výraznější myšlenku jsem zaregistroval snad jen u Pirelli. Popisný headline však nápad sráží do kategorie „Karel běží“. Škoda.
vítěz měsíce
Reklama Pirelli zaujala porotce tak, že získala první místo. Ocenili kreativu, neotřelost a originální vizuální metaforu. Vizuál dostal pochvalu za zajímavé zpracování. Pirelli tak odskočilo s jasným nápadem na první místo.