TISK / SRPEN 2010

11. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Porota

Martin Chytil, obchodní ředitel, Hypersleva.cz

Tady můžeme vidět hned několik nápadů, které na první pohled zaujmou. Jako nejzajímavější se tváří Českomoravský beton, ale zde je otázkou, zda se jedná o vhodný způsob komunikace. Rozhodně dobře zpracovaná je kampaň společnosti Coca-Cola, která prezentuje jasné a jednoduché sdělení. Na závěr by bylo dobré ještě zmínit Pirelli, které se předchozím dvěma přinejmenším rovná.

Jakub Plášek, brand strategist, CoCoon

Vizuální lehkost, jasné sdělení a vtipný nápad (zapomenu-li na stáda slonů v ulicích) u mě posouvá T-Mobile na první místo. Škoda, že hezká vizuální metafora Pirelli nebo betonářů není podpořena kvalitnějším layoutem, to by potom na prvním místě byla tlačenice.

Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka, Window Holding

Pirelli a Českomoravský beton nabídly kreativně neotřelou reklamu s velmi zajímavým zpracováním, které je pro tiskovou inzerci díky práci s detaily vhodné. Škoda mnoha adaptací TV reklamy bez jakékoliv další investice či přidané hodnoty například u KB a typicky slabý výkon u automobilového průmyslu. Největším propadákem ve všech kategoriích je Vitana – jako nepříliš chytře zpracovaný vizuál je u mě v konkurenci ostatních zcela na chvostu.

Zdeněk Štěpka, specialista marketingu, OKIN Group

V této kategorii pro změnu vedou banky – standardně kvalitní „Komerčka“, ale zejména jedna z mála reklam využívající dnes velmi silné téma společenské odpovědnosti v podání ČSOB. Naopak naprostý propadák je Vitana – nulová kreativa, snad minusová kvalita, děs a hrůza.

Hana Nováková, brand communication specialist, Albert, Ahold Czech Republic

Tiskovou inzerci mobilního operátora T-Mobile nelze přehlédnout. Kreativní zpracování je velmi nápadité a originální. Tisková inzerce vtipně doplňuje ostatní komunikační kanály.

Marek Hes, art director, Mather Communications

Výraznější myšlenku jsem zaregistroval snad jen u Pirelli. Popisný headline však nápad sráží do kategorie „Karel běží“. Škoda.

vítěz měsíce

Reklama Pirelli zaujala porotce tak, že získala první místo. Ocenili kreativu, neotřelost a originální vizuální metaforu. Vizuál dostal pochvalu za zajímavé zpracování. Pirelli tak odskočilo s jasným nápadem na první místo.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení