Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

TISK / SRPEN 2010

Redakce MAM11. 10. 201028. 6. 2019

Porota

Martin Chytil, obchodní ředitel, Hypersleva.cz

Tady můžeme vidět hned několik nápadů, které na první pohled zaujmou. Jako nejzajímavější se tváří Českomoravský beton, ale zde je otázkou, zda se jedná o vhodný způsob komunikace. Rozhodně dobře zpracovaná je kampaň společnosti Coca-Cola, která prezentuje jasné a jednoduché sdělení. Na závěr by bylo dobré ještě zmínit Pirelli, které se předchozím dvěma přinejmenším rovná.

Jakub Plášek, brand strategist, CoCoon

Vizuální lehkost, jasné sdělení a vtipný nápad (zapomenu-li na stáda slonů v ulicích) u mě posouvá T-Mobile na první místo. Škoda, že hezká vizuální metafora Pirelli nebo betonářů není podpořena kvalitnějším layoutem, to by potom na prvním místě byla tlačenice.

Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka, Window Holding

Pirelli a Českomoravský beton nabídly kreativně neotřelou reklamu s velmi zajímavým zpracováním, které je pro tiskovou inzerci díky práci s detaily vhodné. Škoda mnoha adaptací TV reklamy bez jakékoliv další investice či přidané hodnoty například u KB a typicky slabý výkon u automobilového průmyslu. Největším propadákem ve všech kategoriích je Vitana – jako nepříliš chytře zpracovaný vizuál je u mě v konkurenci ostatních zcela na chvostu.

Zdeněk Štěpka, specialista marketingu, OKIN Group

V této kategorii pro změnu vedou banky – standardně kvalitní “Komerčka”, ale zejména jedna z mála reklam využívající dnes velmi silné téma společenské odpovědnosti v podání ČSOB. Naopak naprostý propadák je Vitana – nulová kreativa, snad minusová kvalita, děs a hrůza.

Hana Nováková, brand communication specialist, Albert, Ahold Czech Republic

Tiskovou inzerci mobilního operátora T-Mobile nelze přehlédnout. Kreativní zpracování je velmi nápadité a originální. Tisková inzerce vtipně doplňuje ostatní komunikační kanály.

Marek Hes, art director, Mather Communications

Výraznější myšlenku jsem zaregistroval snad jen u Pirelli. Popisný headline však nápad sráží do kategorie “Karel běží”. Škoda.

vítěz měsíce

Reklama Pirelli zaujala porotce tak, že získala první místo. Ocenili kreativu, neotřelost a originální vizuální metaforu. Vizuál dostal pochvalu za zajímavé zpracování. Pirelli tak odskočilo s jasným nápadem na první místo.

×

Top vánoční dárky

Starší článek

Obchodníci zahájí vánoční prodej už v říjnu a chystají slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více