Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Re/Max komunikuje kvalitu

Redakce MAM4. 10. 20101. 7. 2019

Přestože Re/Max patří v segmentu realitních kanceláří u zákazníků mezi nejznámější značky, obecná nedůvěra ve služby realitních makléřů na ni doléhá stejně jako na konkurenty. Aby toto vnímání změnila, připravuje firma novou komunikační strategii, zaměřenou na kvalitu služeb.

Pověst kazí laxní makléři

Na konci minulého roku si Re/Max zadal výzkum, který měl odhalit, jaké konkrétní důvody stojí za špatnou pověstí realitních kanceláří v ČR. Výsledkem bylo zjištění, že klienti jsou nejvíce nespokojeni se špatným zákaznickým přístupem a nekorektním jednáním makléřů. “Uvědomili jsme si, že v kritizovaných oblastech je Re/Max i díky certifikovanému systému školení svých makléřů silný a odpovídající zákaznický servis dokážeme garantovat. Dosud jsme to ale zákazníkům málo komunikovali,” popisuje Petr Bárdoš, marketingový ředitel, Re/Max Česká republika.

Společnost se v dosavadních kampaních soustředila na zvyšování povědomí o značce a podobně jako konkurence komunikovala hlavně svoji velikost. Na základě výsledků výzkumu se však rozhodla komunikační strategii změnit. “Zákazníkům chceme ukázat, jakou úroveň služeb mají vyžadovat, a za tento standard se jim zaručíme,” říká Bárdoš.

Kampaň podle zákazníka

Na přípravu nové komunikační strategie a následné kampaně vypsala společnost na začátku roku výběrové řízení. Jeho pozdějšího vítěze, agenturu Underline, vybral Re/Max po čtyřech měsících, kdy společnost v pretestech ověřovala nabízené kreativní koncepty. “Ukázalo se, že zákazníci myšlenku ne zcela pochopili. Na základě výstupů z focus groups jsme proto zadání pro agentury upravili a vítězný návrh jsme vybrali až ve druhém kole,” vysvětluje délku tendru Bárdoš.

Ve výsledcích focus groups se také potvrdilo, že zákazníci jsou k reklamám realitních kanceláří nedůvěřiví a hledají ve sděleních o zárukách kvality nějaký ten “háček”. “Aby byla kampaň pochopena a přijata zákazníky pozitivně, rozhodli jsme se její realizaci nakonec rozdělit do více částí,” říká Bárdoš.

Komunikace po částech

Ve výsledku se tak hlavní část kampaně, která bude Re/Max prezentovat jako garanta kvality, posouvá na jaro 2011. Do té doby společnost dokončí proces certifikace makléřů a spustí provoz nového webu.

Už od října však nasazuje menší imageovou kampaň, v rámci níž se na kabelové televizi objeví i dva spoty prezentující širokou nabídku nemovitostí a poprvé i záruku kvality služeb.

Aby zákazníci kampaň pochopili, musíme ji rozdělit do více fází, říká Petr Bárdoš.

×

V češtině vyšla kniha o email marketingu

Starší článek

Noc reklamožroutů představí na 500 spotů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více