Průvodce po galaxii

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tablet od BlackBerry

Další společností, která oficiálně představila svůj tablet, je RIM, kanadský výrobce telefonů BlackBerry. Zařízení s názvem PlayBook má 7″ displej, dvě kamery pro videokonference a konkurenci má válcovat zejména vysokým multimediálním výkonem, kvalitním webovým prohlížečem a tradičním zabezpečením komunikace. Přes Bluetooth připojení dokáže komunikovat s telefony BlackBerry a je také plně kompatibilní s BlackBerry Enterprise Server. BlackBerry PlayBook bude od začátku příštího roku dostupný v USA, ve zbytku světa se začne prodávat v průběhu léta.

Propojí se Facebook se Skypem?

Jak se zdá, schyluje se ke spolupráci dvou významných on-line komunikačních společností. Podle informací serveru All Things Digital plánují vzájemné propojení služby Facebook a Skype. Synergie by lidem na Facebooku umožnila posílat SMS a volat svým přátelům, zatímco uživatelům Skypu zpřístupní funkce Facebook Connect. Vedle toho by výsledkem vzájemné spolupráce mohl být i hlasový chat.

 

Nové formáty reklamy na Twitteru

Twitter chystá další pokus o větší monetizaci tohoto nejpopulárnějšího mikroblogu. Po nedávno představených reklamních službách Promoted Tweets a Promoted Trends společnost oznámila, že v nejbližší době přidá další reklamní formát: Promoted Accounts. Tato služba umožní za poplatek zobrazovat vybraný účet v sekci Who to follow na homepage. Podle zástupců Twitteru fungují nově zavedené reklamní formáty úspěšně a reaguje na ně přes pět procent uživatelů. V současnosti běží testovací provoz, samoobslužný systém by měl být spuštěn během příštího roku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.