Poděbradka je zpět v Česku
Od září se na kreativní podobě kampaní pro Poděbradku podílí McCann-Erickson. U značky, která je součástí Karlovarských minerálních vod (KMV), jde o neobvyklý krok vzhledem k tomu, že Poděbradka až doposud dlouhodobě pracovala s italskými agenturami. Nyní se chce značka s pomocí lokální agentury znovu zapsat do povědomí českého spotřebitele. “To, co se z komunikace značky s postupným rozšiřováním portfolia vytratilo především, je podstata ochucených minerálních vod – tedy jejich výrazná ovocná chuť,” říká group account director Roman Hůla z agentury McCann-Erickson.
Nový koncept i cílovka
S novou agenturou Poděbradka proto mění kreativní koncept, který má posilovat podstatu značky – ovocný základ, zároveň však musí být unikátní, aby jasně odlišil značku od existující konkurence. V komunikaci měla agentura zohlednit také fakt, že Poděbradka je produktem pro dospělého jedince, nikoli rodinnou minerálkou. Výrobce chce současnou kampaní oslovit mladší cílovou skupinu než doposud, tedy spotřebitele mezi 30 až 40 lety, kteří si na Poděbradku vzpomínají jako na tradiční český produkt. Mezi požadavky klienta patřilo také oživení emocí. “Kampaň by značce měla dát nový emoční náboj. Mezi její nejdůležitější aspekty patří lokálnost, češství, český humor a nadsázka,” komentuje základní aspekty Hůla.
Kreativní zpracování postavil nový tým na krátkém příběhu, který lze do budoucna rozvést. Základem kampaně, kterou výrobce uvádí v těchto dnech, je 30vteřinový spot nasazený v několika televizních stanicích. “Šlo nám o co nejefektivnější a nejrychlejší zásah,” říká Maria Hrablíková z marketingu Poděbradky. Komunikace potrvá několik týdnů a plynule na ni naváže vánoční podpora prodeje. “Kampaň později doplní komunikace v dalších médiích, o nichž v tuto chvíli jednáme,” uzavírá Hůla.
Kampaň má značce vtisknout nový emoční náboj. Mezi její nejdůležitější aspekty patří lokálnost, češství, humor a nadsázka. Změny se dotkly i cílové skupiny – nově značka cílí na spotřebitele mezi 30 až 40 lety.
Podobné zprávy
Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Prostor, který vydělává a spojuje
