Porota
Martin Chytil,obchodní ředitel, Hypersleva
Ani srpen nepřinesl v této oblasti žádný výrazný nápad. Jediné, co zaujme, je jasné a jednoduché sdělení společnosti Ikea a pokus o nabourání jednoduchosti prostou dlouhodobou kampaní Pilsner Urquell a novým modelem Kia.
Jakub, brand strategist, CoCoon
Nuda, nuda, nuda, pravděpodobně se okurková sezona vztahuje i na komunikaci. Nepřekvapí konzistentní práce na značce u Coca-Coly, Plzně a Ikey. Jinak zaujme spíše kouzlo nechtěného jako Mrazík v létě a představa lidí v dešti před sloganem Ikea…
Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka, Window Holding
Nejvíce mě zaujala GE Money Bank, která má velice zajímavé kreativní zpracování, dokázala do jednoho vizuálu dostat celý příběh. Přes vizuálně bohaté zpracování reklama zvládne v outdooru sdělit, co má, což je pravděpodobně dáno použitým mediálním mixem v kombinaci. Nejhůře u mě bodovaly Hyundai a Kia, za to samé pozadí by šla dávat různá auta a jiné ceny.
Zdeněk Štěpka, specialista marketingu, OKIN Group
U mě dnes bodují nápoje. Korunní i Pilsner Urquell drží svou dlouhodobou komunikační linku. Otázkou však je, zda není čas na změnu, přece jenom doba nadšení z „citróna“ v Superstar je už pryč. Jasný favorit je Coca-Cola. Svěží, veselé, s jednoduchým claimem.
Hana Nováková, brand communication specialist, Albert, Ahold Czech Republic
Z hodnocených venkovních reklam mne zaujala Ikea. Čistou a jednoduchou komunikací jde ruku v ruce se svým sortimentem. Netradiční formou slev alespoň trochu vystoupí z řady a může zaujmout.
Marek Hes, art director, Mather communications
Dívám se, hledám, a ono nic. Vůbec nic.