OUTDOOR / SRPEN 2010

4. 10. 2010 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Porota

Martin Chytil,obchodní ředitel, Hypersleva

Ani srpen nepřinesl v této oblasti žádný výrazný nápad. Jediné, co zaujme, je jasné a jednoduché sdělení společnosti Ikea a pokus o nabourání jednoduchosti prostou dlouhodobou kampaní Pilsner Urquell a novým modelem Kia.

Jakub, brand strategist, CoCoon

Nuda, nuda, nuda, pravděpodobně se okurková sezona vztahuje i na komunikaci. Nepřekvapí konzistentní práce na značce u Coca-Coly, Plzně a Ikey. Jinak zaujme spíše kouzlo nechtěného jako Mrazík v létě a představa lidí v dešti před sloganem Ikea…

Simona Polášková, marketingová a produktová ředitelka, Window Holding

Nejvíce mě zaujala GE Money Bank, která má velice zajímavé kreativní zpracování, dokázala do jednoho vizuálu dostat celý příběh. Přes vizuálně bohaté zpracování reklama zvládne v outdooru sdělit, co má, což je pravděpodobně dáno použitým mediálním mixem v kombinaci. Nejhůře u mě bodovaly Hyundai a Kia, za to samé pozadí by šla dávat různá auta a jiné ceny.

Zdeněk Štěpka, specialista marketingu, OKIN Group

U mě dnes bodují nápoje. Korunní i Pilsner Urquell drží svou dlouhodobou komunikační linku. Otázkou však je, zda není čas na změnu, přece jenom doba nadšení z „citróna“ v Superstar je už pryč. Jasný favorit je Coca-Cola. Svěží, veselé, s jednoduchým claimem.

Hana Nováková, brand communication specialist, Albert, Ahold Czech Republic

Z hodnocených venkovních reklam mne zaujala Ikea. Čistou a jednoduchou komunikací jde ruku v ruce se svým sortimentem. Netradiční formou slev alespoň trochu vystoupí z řady a může zaujmout.

Marek Hes, art director, Mather communications

Dívám se, hledám, a ono nic. Vůbec nic.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.