Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

GE radí začínajícím podnikatelkám

Redakce MAM11. 10. 20101. 7. 2019

Jedna z cest k oslovení ekonomicky aktivních žen vede přes komunitní projekt. To si alespoň myslí v GE Money Bank, kde spouštějí provoz nového komunitního portálu pro začínající podnikatelky.

Inspirace od úspěšných

Ženám, které chtějí rozjet vlastní podnikání, chybí často k uskutečnění prvního kroku odhodlání. Tuto bariéru by měl pomoci odstranit projekt Život nápadům, který banka vytvořila ve spolupráci s agenturou Nydrle. Jeho cílem je vytvořit komunitu, v jejímž rámci budou úspěšné podnikatelky sdílet své zkušenosti se začínajícími kolegyněmi.

Web nabídne případové studie, diskusní fórum a užitečné rady, které by měly ženám dodat inspiraci a odvahu začít. Portál bude propojen s YouTube a sítěmi Facebook a LinkedIn a formou vzdělávacích seminářů by měla být komunita aktivní i mimo on-line prostředí. Internetové stránky projektu fungují zatím ve zkušebním provozu, oficiální start společnost ohlásí na tiskové konferenci 19. října.

Ženy patří celosvětově k dlouhodobým prioritám GE Money. Projekt už funguje i v dalších osmi zemích a v Česku se banka angažuje jako partner soutěže Ocenění českých podnikatelek. GE Money Bank přitom není sama, kdo ženy v podnikání podporuje. Obdobnou aktivitu provozuje ve světě pod názvem MomInspired i Kimberly-Clark se značkou Huggies.

V komunitním projektu Život nápadům nabídnou začínajícím podnikatelkám svoje zkušenosti ženy, které už vlastní byznys úspěšné zvládly.

×

Top vánoční dárky

Starší článek

Obchodníci zahájí vánoční prodej už v říjnu a chystají slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Online prodejce módy Zalando představil sedm nových trhů, kde nabídne od 22. dubna kategorii pre-owned, tedy již nošené oblečení. Je mezi nimi i Česká…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více