GE radí začínajícím podnikatelkám
Jedna z cest k oslovení ekonomicky aktivních žen vede přes komunitní projekt. To si alespoň myslí v GE Money Bank, kde spouštějí provoz nového komunitního portálu pro začínající podnikatelky.
Inspirace od úspěšných
Ženám, které chtějí rozjet vlastní podnikání, chybí často k uskutečnění prvního kroku odhodlání. Tuto bariéru by měl pomoci odstranit projekt Život nápadům, který banka vytvořila ve spolupráci s agenturou Nydrle. Jeho cílem je vytvořit komunitu, v jejímž rámci budou úspěšné podnikatelky sdílet své zkušenosti se začínajícími kolegyněmi.
Web nabídne případové studie, diskusní fórum a užitečné rady, které by měly ženám dodat inspiraci a odvahu začít. Portál bude propojen s YouTube a sítěmi Facebook a LinkedIn a formou vzdělávacích seminářů by měla být komunita aktivní i mimo on-line prostředí. Internetové stránky projektu fungují zatím ve zkušebním provozu, oficiální start společnost ohlásí na tiskové konferenci 19. října.
Ženy patří celosvětově k dlouhodobým prioritám GE Money. Projekt už funguje i v dalších osmi zemích a v Česku se banka angažuje jako partner soutěže Ocenění českých podnikatelek. GE Money Bank přitom není sama, kdo ženy v podnikání podporuje. Obdobnou aktivitu provozuje ve světě pod názvem MomInspired i Kimberly-Clark se značkou Huggies.
V komunitním projektu Život nápadům nabídnou začínajícím podnikatelkám svoje zkušenosti ženy, které už vlastní byznys úspěšné zvládly.