BeUnderstood mění činnost
Agentura BeUnderstood je před otevřením nové pobočky v Barceloně. M&M to sdělil její jednatel Antonín Hlas. Španělskou pobočku podle něj agentura plánovala založit již v roce 2008, kdy hledala partnera reprezentujícího její značku právě v okolí Barcelony. Kromě zahraniční expanze a zkoušení nových přístupů mimo Českou republiku však dochází ke změnám také v Praze, kde agentura sídlí.
Novinky zkouší mimo ČR
Agentura, která se původně zaměřovala na on-line marketing a díky internetové komunikaci také podle vyjádření jejích zástupců vznikla, se nyní pohybuje také mimo internet.
Nově je ve středu jejího zájmu guerillová komunikace. Tu BeUnderstood nabízí především na internetu, ale zkouší také nové modely, jako je například nelineární komunikace. “Bohužel však tyto služby nyní neprovozujeme v České republice. Klienti jsou zde proti vyspělejším zemím v Evropské unii velmi konzervativní,” říká Hlas.
Zkoušení nových přístupů v zahraničí má vliv i na činnost agentury v Česku. “Změny se pochopitelně odrážejí na práci české pobočky,” potvrzuje Antonín Hlas.
Ke změnám, k nimž došlo na českém trhu, patří mimo jiné vystoupení agentury ze sdružení Associated.cz. V této organizaci BeUnderstood působilo podle Hlase jako specialista na internetovou a on-line prezentaci, zatímco další firmy (Fabrika, Promotime a P. G. Management) nabízely jiné specializace. Hlas přitom tvrdí, že sdružení nedokázalo potenciál jeho agentury doteď dostatečně využít. K rozvolňování spolupráce docházelo již několik měsíců. Ve sdružení je tak v současnosti volné místo pro agenturu se specializací na internet.
Agentura BeUnderstood zatím působí v Praze, v izraelském Tel Avivu a ve Spojených státech amerických v Denveru. Své služby již poskytla například společnostem DHL Worldwide, Belly USA či Samsonite.
Práce BeUnderstood zahrnuje například vytváření firemní identity (Sekyra), internetovou prezentaci (Allianz), webové aplikace (More than Dining) či služby B2B segmentu (Belly).
Podobné zprávy

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem
V marketingu se více soustředíme na značku
