Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

BeUnderstood mění činnost

Redakce MAM11. 10. 201028. 6. 2019

Agentura BeUnderstood je před otevřením nové pobočky v Barceloně. M&M to sdělil její jednatel Antonín Hlas. Španělskou pobočku podle něj agentura plánovala založit již v roce 2008, kdy hledala partnera reprezentujícího její značku právě v okolí Barcelony. Kromě zahraniční expanze a zkoušení nových přístupů mimo Českou republiku však dochází ke změnám také v Praze, kde agentura sídlí.

Novinky zkouší mimo ČR

Agentura, která se původně zaměřovala na on-line marketing a díky internetové komunikaci také podle vyjádření jejích zástupců vznikla, se nyní pohybuje také mimo internet.

Nově je ve středu jejího zájmu guerillová komunikace. Tu BeUnderstood nabízí především na internetu, ale zkouší také nové modely, jako je například nelineární komunikace. “Bohužel však tyto služby nyní neprovozujeme v České republice. Klienti jsou zde proti vyspělejším zemím v Evropské unii velmi konzervativní,” říká Hlas.

Zkoušení nových přístupů v zahraničí má vliv i na činnost agentury v Česku. “Změny se pochopitelně odrážejí na práci české pobočky,” potvrzuje Antonín Hlas.

Ke změnám, k nimž došlo na českém trhu, patří mimo jiné vystoupení agentury ze sdružení Associated.cz. V této organizaci BeUnderstood působilo podle Hlase jako specialista na internetovou a on-line prezentaci, zatímco další firmy (Fabrika, Promotime a P. G. Management) nabízely jiné specializace. Hlas přitom tvrdí, že sdružení nedokázalo potenciál jeho agentury doteď dostatečně využít. K rozvolňování spolupráce docházelo již několik měsíců. Ve sdružení je tak v současnosti volné místo pro agenturu se specializací na internet.

Agentura BeUnderstood zatím působí v Praze, v izraelském Tel Avivu a ve Spojených státech amerických v Denveru. Své služby již poskytla například společnostem DHL Worldwide, Belly USA či Samsonite.

Práce BeUnderstood zahrnuje například vytváření firemní identity (Sekyra), internetovou prezentaci (Allianz), webové aplikace (More than Dining) či služby B2B segmentu (Belly).

×

Top vánoční dárky

Starší článek

Obchodníci zahájí vánoční prodej už v říjnu a chystají slevy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 202110. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více