Průvodce po galaxii

22. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Polaroid vytiskne video na fotografii

Prototyp přístroje, který by dokázal na fotografii vytisknout krátké video, v současnosti vyvíjí firma Polaroid. Snímek bude vytištěn na papíře na bázi graphenové technologie. O graphenu, ploché molekule o velikosti atomu uhlíku, se mluví jako o budoucím nástupci křemíku. Díky své vodivosti totiž až stonásobně zlepší výkon počítačových procesorů. Do komerčního využití má však novinka Polaroidu kvůli nemalým výrobním nákladům ještě daleko.

Konec s učením cizích jazyků

Americký Google vyvíjí software, který umožní překlad cizích jazyků v reálném čase. Produkt, který nebude tlumočit slovo od slova, ale zaměří se na analýzu celých frází, chce firma zavést jako součást telefonické služby Google Voice, stejně jako svých mobilních telefonů. Software má být hotov během několika let.

Operátoři proti Applu

Čtyřiadvacet telefonních operátorů, mj. AT&T, Orange, Telefónica, China Mobile či Verizon, se zformovalo do aliance, jejímž cílem je konkurovat Applu ve vývoji aplikací pro mobilní telefony. Od iniciativy se očekává ustanovení standardů mobilních aplikací a tím i jejich přenositelnost mezi mobilními platformami. Přizpůsobení hardwaru již přislíbily firmy LG, Samsung či Sony Ericsson.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.