24 hodin s …

15. 2. 2010 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

jméno: Petr Bárdoš
profese: marketing director
společnost: Re/Max
pracovní poslání: Marketingová komunikace značky Re/Max
životní motto: Každý má v životě svou šanci a je pouze na nás, jak ji uchopíme. 

06:30 Budík zvoní poprvé. Vypínám jej a nastavuji na 06:45.

06:45 Budík zvoní podruhé, vypínám jej a nastavuji na 06:55.

06:55 Ranní týrání vrcholí, vylézám z postele. Ranní hygiena, oblékání, snídaně s rodinou.

08:00 Odvádím 3letého syna do školky, cestou vymýšlíme program na víkend.

08:50 Přicházím do kanceláře, dávám si startovací ranní kávu.

09:00 Krátký briefing s týmem k marketingovým projektům.

09:30 Procházím denní agendu, začínám vyřizovat telefonní a e-mailovou komunikaci.

10:30 Setkání s agenturou, která pro nás zpracovává tržní data. Jednáme o připravovaném panelu k mapování realitního trhu.

12:00 Mám hlad, odcházím na oběd.

13:00 Vracím se do kanceláře, kolegyně mě odchytává a v rychlosti konzultujeme naléhavé věci k připravovaným projektům.

13:30 Konečně se dostávám k vlastní práci (analýzy, zpracování dat, plánování projektů, příprava prezentace…).

15:00 Spěchám na poradu s kolegou z obchodního oddělení, domlouváme detaily společných aktivit.

16:00 Volá manželka. Syn přišel ze školky, má spoustu nových věcí, které musí říci tatínkovi.

16:10 Vracím se k práci. E-mailová schránka oznamuje 30 nových nepřečtených zpráv, pouštím se opět do e-mailové komunikace.

18:00 Konečně se mohu vypravit domů, cestou z práce ještě vyřizuji poslední telefonáty.

18:45 Usedáme s rodinou k večeři, povídáme si co nového ve školce a u manželky v práci.

19:30 Syn mě vyzývá na partičku pexesa… Pětkrát prohrávám.

20:30 Syn usíná, konečně mám možnost si s manželkou v klidu popovídat u skleničky vína.

22:00 Ať žije BlackBerry! Vidím, že kolegové také ještě nespí a zapojuji se do živé pracovní korespondence.

22:45 Pro dnešek už práce stačí, odteď jsem jen manželky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.