M&M test

7. 12. 2009 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Co čtou kreativci?

Kdyby zbylo o Vánocích trochu času i na četbu, je tu pár tipů od kreativních ředitelů. Ptali jsme se: 1/ co nyní čtou, 2/ jaká je kniha jejich srdce, a 3/ jakou knihu považují za nezbytnou pro svou práci.

Tereza Svěráková, Leagas Delaney

1/ Pražské židovské pověsti a legendy od V. V. Tomka.

2/ Něžná od Dostojevského.

3/ Tichá dohoda od Elii Kazana.

Jiří Langpaul, Mather

1/ Hon na lišku od Roalda Dahla.

2/ Bena Hura od Lewise Wallaceho.

3/ Je jich spousta, ale tohle je abeceda: Pete Barry – The Advertising Concept Book.

Štěpán Zálešák, Publicis

1/ Pátá „discworld novel“ Sourcery od Terryho Pratchetta.

2/ Špalíček Františka Hrubína s ilustracemi Jiřího Trnky.

3/ Google.com.

David Brada, DDB

1/ Stopy paměti – Richard Powers.

2/ Láska a dělové koule od Miloše Macourka.

3/ Kruté století od Mikuláše Kroupy a Adama Drdy.

Tomáš Belko, Ogilvy & Mather

1/ Sputnik, má láska od Harukiho Murakamiho.

2/ Devět povídek od J. D. Salingera. 3/ Asi nepřekvapím: David Ogilvy: O reklamě.

Lucie Komárová, Magic Seven

1/ Salman Rushdie – Děti půlnoci, František Štorm Eseje o typografiii. 1000-obalový design od Slovartu.

2/ Nelze najít jednu jedinou… Advertising Now! Print od Taschen. Josef Váchal od vydavatelství Argestea. Maurův poslední vzdech od Salmana Rushdieho a Představy o 20. století od Petera Hoega.

3 / Tvorba typografického písma od Oldřicha Menharta a Praktická typografie Pavla Kočičky a Filipa Blažka.

Miroslav Pomikal, Young & Rubicam

1/ Jan Hus od Evy Kantůrkové.

2/ René Goscinny a Jean-Jacques Sempé: Mikulášovy patálie.

3/ Česko – anglický slovník.

Martin Pasecký, Leo Burnett

1/ Daniil Charms – Čtyřnohá vrána a nové taškařice.

2/ Exupéryho Malý princ.

3/ Creative Advertising od Mario Prickena.

Jiří Pleskot, Hullaballoo

1/ Andělé a démoni od Dana Browna.

2/ Milostný dopis klínovým písmem.

3/ „How to catch the big idea.“ Kdysi se mi líbila „Creative advertising“.

Petr Malina, Jazz Comm.

1/ Potřetí čtu Santiniho jazyk od Miloše Urbana.

2/ Foglarova Záhada hlavolamu.

3/ Např. Bluff YourWay in Advertising od Nigela Fostera.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení