24 hodin s …

23. 11. 2009 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

jméno: Petr Jindra

profese: marketingový ředitel

společnost: Spar ČOS

pracovní poslání: Šedí lidé vytvářejí šedé věci.

životní motto: Vždy je na výběr. Vždy se dá jít dál.

06:45 Budik se mě poprvé snaží vrátit do reality. Včerejší náročný den, kdy většina lidí oslavila "Sametovou revoluci", byl pro mě naopak naplněný pracovní přípravou na velikou show.

07:10 Na třetí pokus pomalu vstávám, ranní rituál zabere 35 minut a vtěsnám do něj 30 min. v koupelně, jedno Smoothie, idnes.cz a chaotické pobíhání po bytě.

07:45 Odjezd taxíkem na centrálu Spar, v taxíku dořeším včerejší resty a prolistuji rychle noviny.

08:10 Vše probíhá v téměř nadzvukové rychlosti: check e-mailu, rychlá schůzka s týmem, vyřízení nejnutnějších záležitostí. Jediná vzpruha je nespresso (chutnalo by ovšem lépe, kdybych mohl vstávat v devět – nine is mine ).

09:00 Odjezd do Buddha-Baru, kde bude tisková konference na oslavu 1. výročí charitativního projektu Teribear v rámci módní přehlídky Fashion for Kids Nadace Terezy Maxové.

12:30 Po úspěšné tiskové konferenci a rozhovorech si dopřeji rychlý oběd v hotelu Buddha-Bar. Na vychutnání duchovního prostředí hotelu ale není čas. Rychle se přesouvám na centrálu Spar, po cestě opět řeším resty a listuji "MaMem" a Strategií. V centrále mě čeká schůzka ohledně rozpočtu a nového reklamního konceptu s agenturou.

16:00 Odjíždím domů a vybírám outfit v černé a zlaté barvě, aby ladil s barvami večera. Přesouvám se do Obecního domu.

20:00 Začíná oslava narozenin Teribeara s přehlídkami Vivienne Westwood, módního domu Mila Schön a Kláry Nademlýnské.

22:30 Party time! Teď by se mělo slavit. Hrozně se těším na raut od mého oblíbeného Zátiší. Ale v podstatě bych asi nejraději po této mega akci hned padl do postele a dobil baterky.

23:00 Setkání s Terezou Maxovou a "matkou Teribeara" Terezií Sverdlinovou z NTM. Odpadává únava a nastává uspokojení z podařené akce. Začíná oslava úspěchu na afterparty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.