Průvodce po galaxii

5. 10. 2009 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hmat nad ostatními smysly

Skloubit dva neslučitelné požadavky, elektronické médium a zároveň pohodlné psaní, se chystá společnost Microsoft v novém přístroji pojmenovaném Courier. Diář ovladatelný dotykem rukou, do něhož půjde zapisovat jako do běžného papírového zápisníku, má být na trh uveden v polovině roku 2010. Uživatelský interface, jenž zpopularizoval Apple iPhone, se tak zřejmě v budoucnu stane standardem. Svědčí o tom také to, že dotykové plochy jsou v současnosti plánovány i do zařízení, jakým je počítačová myš.

Ve Státech nabízejí "zbytkovou" reklamu

Krátké textové zprávy mají 160 znaků. Ne vždy přitom uživatelé jejich kapacity plně využijí. Americká firma Zeep Media proto zavedla platformu, která zbylé znaky využije k propagaci. Počet uživatelů, ochotných ve zbytku zprávy zasílat reklamu, prý roste.

EU chce snížit limity hlasitosti

Hudební přehrávače všech typů a značek budou muset snížit svou přednastavenou úroveň bezpečné hlasitosti, pokud Evropská komise schválí nařízení, podle kterého, aby neškodil, nesmí zvuk o hlasitosti 80 decibelů překročit dobu poslechu 40 hodin týdně. Všechna nově vyráběná audio zařízení by tak musela novou doporučenou hladinu zvuku respektovat jako technický standard. Běžné MP3 přístroje v současnosti umožňují přehrávat zvuk v rozhraní 60 až 120 decibelů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.