Do kreativního studia Uncle nastupuje na pozici exekutive manager Herbert Brynda. Ten se v minulosti podílel mimo jiné na založení společnosti Handy Media, ve které byl v letech 2005 až 2008 na pozici ředitele. S jeho příchodem plánuje Uncle také změny v koncepci agentury. Z dlouhodobého hlediska chce nově klást důraz na poradenskou činnost a HR v oblasti marketingové komunikace. "Spíše než o revoluci jde o evoluci," upozorňuje Brynda. Změna činnosti má být postupná. V současnosti tvoří většinu práce tvorba kampaní a poradenství je spíše okrajovou záležitostí. Postupně se má jeho podíl zvyšovat. I v budoucnu si ale Uncle zachová formát projektové agentury. Nebude se však zúčastňovat žádných výběrových řízení. Plán je oslovovat klienty s nabídkou poradenství zejména v oblasti nových business komunikačních kanálů. "Chceme využít hlavně obchodní potenciál internetového prostředí. Uncle se zaměří především na mobilní operátory, internetové obchody, portály a internetovou komunikaci televizních stanic," popisuje plán dosavadní ředitel agentury Tomáš Otradovec, který v blízké době nastoupí na pozici kreativního ředitele agentury McCann Erickson. V agentuře si zachová pouze majetkový podíl. Novou strategii bude Uncle na trhu komunikovat prostřednictvím svých webových stránek a pomocí public relations; o samostatné kampani neuvažuje. První jednání pro oblast poradenství podle Herberta Bryndy již probíhají: "Zatím jde ale stále o onoho příslovečného medvěda, který běhá po lese. Tedy nemohu být konkrétní."
Kreativní studio Uncle založil Tomáš Otradovec na počátku roku 2006 po svém odchodu z pozice ředitele kreativního oddělení agentury Kaspen. Jeho práce pro Brasserii Praha hotelu Marriott se nedávno dostala i do nejprestižnějšího světového kreativního časopisu Lürzer’s Archive.