Uncle mění strategii činnosti

7. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do kreativního studia Uncle nastupuje na pozici exekutive manager Herbert Brynda. Ten se v minulosti podílel mimo jiné na založení společnosti Handy Media, ve které byl v letech 2005 až 2008 na pozici ředitele. S jeho příchodem plánuje Uncle také změny v koncepci agentury. Z dlouhodobého hlediska chce nově klást důraz na poradenskou činnost a HR v oblasti marketingové komunikace. "Spíše než o revoluci jde o evoluci," upozorňuje Brynda. Změna činnosti má být postupná. V současnosti tvoří většinu práce tvorba kampaní a poradenství je spíše okrajovou záležitostí. Postupně se má jeho podíl zvyšovat. I v budoucnu si ale Uncle zachová formát projektové agentury. Nebude se však zúčastňovat žádných výběrových řízení. Plán je oslovovat klienty s nabídkou poradenství zejména v oblasti nových business komunikačních kanálů. "Chceme využít hlavně obchodní potenciál internetového prostředí. Uncle se zaměří především na mobilní operátory, internetové obchody, portály a internetovou komunikaci televizních stanic," popisuje plán dosavadní ředitel agentury Tomáš Otradovec, který v blízké době nastoupí na pozici kreativního ředitele agentury McCann Erickson. V agentuře si zachová pouze majetkový podíl. Novou strategii bude Uncle na trhu komunikovat prostřednictvím svých webových stránek a pomocí public relations; o samostatné kampani neuvažuje. První jednání pro oblast poradenství podle Herberta Bryndy již probíhají: "Zatím jde ale stále o onoho příslovečného medvěda, který běhá po lese. Tedy nemohu být konkrétní."

Kreativní studio Uncle založil Tomáš Otradovec na počátku roku 2006 po svém odchodu z pozice ředitele kreativního oddělení agentury Kaspen. Jeho práce pro Brasserii Praha hotelu Marriott se nedávno dostala i do nejprestižnějšího světového kreativního časopisu Lürzer’s Archive.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.