Průvodce po galaxii

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Zlaté obloučky, druhý výjezd vpravo

V GPS navigacích, které využívají mapového podkladu NAVTEQ (mj. přístroje Garmin), se objeví nová ikonka: restaurace McDonald’s. Ty budou nově v navigačním systému označeny logem firmy a obsahovat budou i detaily o otevírací době, nabídce drive-through apod. Systém ponese informaci o 5500 restauracích v 16 evropských zemích. Podle průzkumů, které NAVTEQ provedl, přes 80 % uživatelů branding navigačního systému vítá.

Konec září ve znamení Google vln

Poslední zářijový den uvolní Google mezi 100 000 vybraných uživatelů beta verzi své aplikace Wave. Veřejné testovaní je v internetové komunitě již dlouho netrpělivě očekáváno. O Wave se totiž hovoří jako o nástupci Facebooku či jako platformě, jež zcela změní způsob našeho vnímání internetové komunikace. Posoudit, zda tomu tak skutečně bude, či jde jen o dobré PR internetového giganta, je ale v tuto chvíli obtížné. Wave je zatím přísně střeženou neznámou. Má jít o službu kombinující e-mail, instant messaging, sdílení obrázků, blogu, hraní her, veškeré aplikace Googlu atd.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.