CCC: Zapojíme hrad i stoku

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Creative copywriters club (CCC) přichází po ustanovení nového vedení (viz M&M 29-30/09) s novinkami. Chystá se udělovat ocenění za kreativní práci s textem a pořádat tematické večery. Změny oznámili prezident klubu Petr Vlasák, který vede CCC od července, a členové užšího vedení Petr Voborský a Ondřej Souček.

Nově udělovaná kreativní cena má zatím pracovní název – Zlaté pero. Podle Ondřeje Součka ji český reklamní trh potřebuje: "Od té doby, co Louskáček nemá kategorii copywriting zde není žádná cena, která by ocenila tvůrčí psaní textů," říká Souček. Práce se přitom do soutěže nenominují. Členové CCC je budou navrhovat a následně volit sami. "Může se i stát, že autor vítězné práce bude neznámý. Někdo třeba vyfotí nějaký nápis na zdi a nebude se vědět, kdo jej napsal. Oproti ADC, který je elitní a kde musíte mít nějaká ocenění a doporučení, tak chceme zapojit ,hrad i stoku‘," vysvětluje Vlasák. Prvního vítěze vyhlásí CCC před Vánoci.

Další novinkou v činnosti CCC je pořádání tematických večerů, které se budou konat jednou za dva měsíce. Konkrétní témata a garanty večerů oznámí klub v říjnu. Úvodní přednášku – o pohraničních bunkrech – by měl mít Martin Charvát. Podle Vlasáka budou večery (přístupné zdarma a všem) fungovat i jako nábor nových členů klubu: "Kdyby se na tematických večerech našlo třeba deset lidí, kteří jsou mladí a nadšení, tak je to skvělé."

Novinkou "oživeného" CCC je i rezignace na vlastní web klubu, budou jen na Facebooku. "Rozhodli jsme se pro Facebook. Je to hotová platforma, stránka je všem přístupná a je vyplněná pouze obsahem. To je z pohledu CCC důležitější. O formu nám tolik nejde," říká Vlasák. Jedinou aktivitou CCC byl v posledních letech Anti-Santa (viz M&M 48/06). "Rozhodovali jsme se, zda ho zrušíme, ale počet příznivců na Facebooku nás od toho odradil," říká Vlasák. Ondřej Souček dodává, že právě Anti-Santa udržel klub naživu.

"Udělování ceny za kreativní práci s textem pomůže rozvíjet naše řemeslo," říká Ondřej Souček.

Petr Vlasák vidí vedle Art directors clubu na reklamním trhu místo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení