24 hodin s …

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

jméno: Tomáš Škoda

profese: senior marketing & product manager

společnost: Volný

pracovní poslání: Porozumět potřebám zákazníků, umět se vžít do jejich situace a toho následně využít při komunikaci s nimi.

životní motto: Když nemůžeš pomoct, tak alespoň neškoď!!!

02:21 První budíček – měsíční dcera Johanka má hlad…:o)

04:48 Druhý nedobrovolný budíček.

06:15 Třetí nedobrovolný budíček, ale to už si Johanku beru k sobě a jdu snídat s dcerou na rameni (a` la papoušek), aby žena naspala noční deficit.

08:30 Dceru vracím manželce do ložnice a prchám si "odpočinout" do práce.

09:15 Příchod do kanceláře, stahuji e-maily, otevírám diář, jdu si uvařit silnou kávu.

10:15 Po vyřízení korespondence a dopití kávy začínám řešit věci dle plánu v diáři.

11:30 Začíná velký manažerský mítink, kde řešíme s kolegy úkoly z předchozího týdne a plánuji úkoly na tento týden – pravidelně také prezentuji vyhodnocení marketingových aktivit naší společnosti.

12:30 Končí mítink a já odcházím pěknou procházkou přes vilovou čtvrť na oběd – je to prakticky poslední dobou můj jediný pohyb…:o)

13:30 Návrat zpět do kanceláře – jdu si uvařit druhou chutnou kávu… únava po obědě se dostavila.

16:00 Začíná pravidelný Marketing/ /Sales Meeting, na kterém řešíme s kolegy podrobněji úkoly z dopoledního mítinku.

17:15 Odjíždím z kanceláře, abych ještě stačil nakoupit, a pospíchám domů na druhou směnu, protože v sedm hodin mě čeká koupání "dravé zvěře"…:o)

21:30 Dcerka usíná, umytá, sytá a spokojená – manželka usíná vyčerpáním – zapínám chůvičku a jdu si na chvilku sednout k počítači – přečtu si iDNES, protože televizní noviny na ČT1 jsem trávil v koupelně…:o)

23:30 Únava zmáhá i mě, takže jdu spát a v duchu si myslím: "Jak to ta moje manželka může zvládat 24/7 s takovou trpělivostí a elegancí?…"

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.