Průvodce po galaxii

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nintendo Wii opět boduje


Vývoj domácí herní zábavy se dá rozdělit na dvě části: na období před Nintendem Wii a po něm. Toto zařízení totiž názorně ukázalo, že úspěch herní konzole vůbec nezáleží na dokonalejším hardwaru a superrealistické grafice. Hry na Nintendu Wii vypadají jak z poloviny devadasátých let a za jejich popularitu mohou ovladače snímající pohyb. V nejnovější hře se můžete stát například hudebníky. Sice budete hrát dvěma ovladači na imaginární hudební nástroje (a to si pište, že u toho budete vypadat směšně), zábava je ale zaručena. Navíc, máte-li ovladač Wii Fit, můžete se stát bubeníkem. Wii Fit totiž k virtuálním bubnům přidá pedály kopáku a hi-hat činelů.


18_pruvodce.jpg


 


Zapomeňte na LCD, je tu OLED


Běžné LCD obrazovky jsou tak levné, že je najdeme téměř všude. Klasické LCD však mají své nevýhody, a není proto divu, že se už začíná rozšiřovat další zobrazovací technologie. Její označení je OLED a časem přinese nejen tenčí a úspornější obrazovky, ale také i velmi cool zdroje světla v podobě svítících listů papíru. OLEd displeje jsou založeny na miniaturních svítících diodách z organických materiálů, nepotřebují podsvícení, a mohou být proto tenké. OLED displeje jsou zatím drahé a používají se hlavně v mobilních telefonech. První televize toho druhu se ale už prodávají. Objevovat se začínají také zajímavé OLED světelné zdroje, které lze třeba nalepit na stěnu.


18_pruvodce2.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.