Průvodce po galaxii

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Klony iPhonu útočí . A to je dobře


21_pruvodce.jpgMobilní telefon iPhone i další produkty firmy Apple často vzbuzují protichůdné reakce. Podle příznivců jsou praktické a uživatelsky přívětivé, navíc mají skvělý design, odpůrci zase hovoří o předražených zařízeních, která plní hlavně roli statusového symbolu. Ať už si o iPhonu, potažmo o celé firmě Apple, myslíte cokoli, jedno jí nelze upřít. S úspěchem iPhonu se podařilo vytvořit nový segment dotykově ovládaných mobilních telefonů, které ocení i běžní uživatelé, pro něž je třeba Blackberry zbytečně složité. Není proto divu, že podobné mobilní telefony začínají uvádět na trh i další výrobci, jako je třeba Samsung nebo Asus. Boom těchto mobilních telefonů (a to si pište, že přijde) bude mít několik velmi pozitivních dopadů. Demokratizuje mobilní internet, který přestane být výsadou technicky zdatných geeků a více rozšíří používání navigačních funkcí. A tohle všechno s sebou navíc přinese i nové možnosti mobilního marketingu. Samozřejmostí se stane používání QR kódů, technologií wi-fi a bluetooth, zákazníkům bude možné zobrazovat reklamní sdělení třeba podle jejich geografické polohy. Mobil vám tak třeba doporučí nejbližší restauraci nebo koupí vstupenky na koncert, přičemž stáhne a přehraje ukázku hudby. No není technooptimismus sexy?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.