Předvánoční trh mobilních telefonů již houstne

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobci mobilních telefonů zkrátka nenechají spotřebitele oddechnout. Kampaně na své klíčové produkty zahájil mimo jiné Samsung pro přístroj s dotykovým displejem Omnia, Nokia s nástupcem slavné N95, modelem N96, a Sony Ericsson, který komunikuje model C902 z nové bondovky Quantum of Solace. Všechny ale sází na kvalitnější prožitek života s daným telefonem, dramatické odlišení se nekoná.


Ačkoliv Samsung nepřipouští srovnání, Omnia je vnímána jako konkurent iPhonu, především co do dotykové obrazovky. „Omnia je smartphone na otevřeném systému WM 6.1, který spojuje business komunikační nástroje s maximální multimediální výbavou. Myslíme si, že je i určen pro jinou cílovou skupinu,“ říká David Artz, product marketing manager. Mediamix kampaně s claimem „Vše jedním dotykem“ obsahuje TV spot, CLV, print a internetovou kampaň. „Od října do prosince probíhá v obchodních centrech roadshow zaměřená jak na Omnia, tak i na fotoaparáty a LCD televize Samsung,“ doplnil Artz . Ve výtazích tří pražských center umístili také reklamní nálepky Omnia.


Společné pro všechny promované modely je produktová microsite. Také Nokia vytvořila stránku na podporu tří nových modelů z řady Nseries, jejichž součástí je i image video přibližující hlavní funkce telefonu. N96 komunikuje shodně jako celá řada Nseries.


„Klademe důraz na prožitky, vytvářejte svůj svět, sdílejte zážitky, umocňujte je využitím komplexních multimediálních funkcí N96. Kampaň slouží také k posilování image samotné kategorie multimediálních přístrojů Nokia,“ uvedl Slavomír Vaškovič, marketingový ředitel Nokia. Kampaň Finů běží v tisku, on-line, outdooru a prostřednictvím kinospotu. „Zajímavostí budou CLV se zabudovanou obrazovkou do displeje telefonu, kde se bude odehrávat děj,“ řekl Vaškovič. V obchodních centrech také Nokia budila zájem o produkt „živými sochami“, které prezentovaly technologické funkce telefonu.


O zájem spotřebitelů se uchází Sony Ericsson s modelem C902, který také sází na multimediální výbavu telefonu, s níž mohou spotřebitelé „uchopovat život“ (claim: life captured). Vedle globálního TV spotu běží též microsite s 3D prezentací a aplikací „Vypravěč“, jež umožňuje uživatelům upravovat fotky a sdílet je na globální skupině Facebook či Bebo.


17_predvanocni.jpg


Sdílet, bavit se, užívat si s funkcemi nových mobilů. Komunikace výrobců opět splývá.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení