Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Teta oslovuje pověstí

Redakce MAM11. 6. 20072. 7. 2019

Síť drogerií Teta přišla v květnu s novou komunikační strategií. V televizní reklamě použila tři kreslené postavy z českých národních pověstí – Kazi, Tetu a Libuši. Spot běží v televizích Nova a Prima.Podle předběžných výsledků TNS Media Intelligence investoval majitel Tety, společnost p.k. Solvent, do televizní kampaně v květnu téměř šest milionů korun, přičemž na Nově utratil 4,3 miliony korun a na Primě 1,4 milionů korun. Jedná se ovšem o ceníkové ceny, reálná hodnota tak bude mezi 40-50 % uváděných částek.


Co a kdo je za Bivojem?


Za kampaní stojí jednatel p.k Solventu Martin Moravec. Ten zároveň supluje i funkci marketingového ředitele, kterého firma nemá již rok a půl. Odkazem na českou mytologii chtěla firma evokovat ve spotřebitelích pocit národního vědomí a sounáležitosti. Kreslená forma měla spotu dodat vtip a nadhled. Zdůrazněním “českosti” společnost zároveň připomíná, že po tom, co v lednu koupil německý drogistický gigant Schlecker síť drogerií Droxi, jsou prodejny Teta posledním řetězcem výhradně v českém vlastnictví. “Chtěli jsme oslovit spotřebitele ještě předtím, než rozjede svou kampaň nová konkurence,” řekl Moravec. V srpnu pak spustí navazující spot, který bude podpořený dalšími marketingovými aktivitami. Podrobnosti však prozradit nechtěl.


Má co nabídnout?


Kromě televizní reklamy se musela Teta činit i v dalších marketingových oblastech. Díky vlastním produktům je totiž Schlecker v Německu synonymem pro nízké ceny; v Česku zatím nejnižší ceny komunikovala právě Teta. Rozšiřování sortimentu, výhodné nabídky a věrnostní programy byly prvními odvetnými kroky. Rozšířit se chystá i síť prodejen, ze současných téměř šesti set o desítky dalších. Narozdíl od mezinárodních drogistických řetězců se navíc Teta pouští i do menších měst pod osm tisíc obyvatel.


Předloni vykázala firma p.k. Solvent obrat 3,6 miliardy korun. Od nákupu předního domácího distributora drogistického zboží – firmy Mistr Distribuce – letos v lednu si vedení společnosti slibuje navýšení obratu.


13obr_teta.jpg


Ne libuše, ale teta. Drogistický řetězec Teta staví svou novou kampaň na češství.

×

Mluvčím roku je Fuchsová z PPF

Starší článek

ČT má výhrady k novele zákona o digitálním vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více