“Poučná” výprava s Holubem
Od 1. června běží v českých televizích nová reklama s cestovatelem Emilem Holubem propagující pivo Pilsner Urquell. Hezkou podívanou zakončuje slogan “To pravé bohatství se skrývá uvnitř”. Co si zaslouží vyzdvihnout, je na české reklamy nezvyklá délka spotu, devadesát vteřin, připraveny jsou ale i čtyřiceti a šedesátivteřinové sestřihy. Kreativně se staví na záběrech africké krajiny a poněkud patetickém slovním doprovodu. Reklamní agenturou Leo Burnett slibovaná změna komunikační strategie (před čtvrt rokem) se ale jaksi nekoná. V teritoriu významných českých osobností a činů, které ovlivnily českou historii, se tato značka pohybuje již od roku 2002. “Nejde o žádnou revoluci, největší posun v naší marketingové strategii je to, že dříve jsme hráli pouze na poněkud neosobní strunu národní hrdosti. Emil Holub a jeho příběh byl dle spotřebitelských testů nejsilnější z prezentovaných konceptů. Pochopitelnost tohoto příběhu by byla v zahraničí určitě velmi nízká kvůli neznalosti Emila Holuba jako reálné historické osobnosti, proto poběží jen v Čechách,” říká Petr Polák, senior brand manager Pilsner Urquell. Více o spotu viz aktuality z domova.
V divočině. Pilsner Urquell doufá, že divák odhalí druhoplánovou paralelu mezi tím opravdu podstatným, co Holub nosí v sobě, a jeho vztahem k této značce piva.