Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

“Poučná” výprava s Holubem

Redakce MAM4. 6. 20072. 7. 2019

Od 1. června běží v českých televizích nová reklama s cestovatelem Emilem Holubem propagující pivo Pilsner Urquell. Hezkou podívanou zakončuje slogan “To pravé bohatství se skrývá uvnitř”. Co si zaslouží vyzdvihnout, je na české reklamy nezvyklá délka spotu, devadesát vteřin, připraveny jsou ale i čtyřiceti a šedesátivteřinové sestřihy. Kreativně se staví na záběrech africké krajiny a poněkud patetickém slovním doprovodu. Reklamní agenturou Leo Burnett slibovaná změna komunikační strategie (před čtvrt rokem) se ale jaksi nekoná. V teritoriu významných českých osobností a činů, které ovlivnily českou historii, se tato značka pohybuje již od roku 2002. “Nejde o žádnou revoluci, největší posun v naší marketingové strategii je to, že dříve jsme hráli pouze na poněkud neosobní strunu národní hrdosti. Emil Holub a jeho příběh byl dle spotřebitelských testů nejsilnější z prezentovaných konceptů. Pochopitelnost tohoto příběhu by byla v zahraničí určitě velmi nízká kvůli neznalosti Emila Holuba jako reálné historické osobnosti, proto poběží jen v Čechách,” říká Petr Polák, senior brand manager Pilsner Urquell. Více o spotu viz aktuality z domova.



18_pilsner.jpg
V divočině. Pilsner Urquell doufá, že divák odhalí druhoplánovou paralelu mezi tím opravdu podstatným, co Holub nosí v sobě, a jeho vztahem k této značce piva.

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více