Popusťte uzdu své fantazie!
Reklama na zdánlivě nudné předměty jako uklízecí houbičky nebo lednice může leckdy překvapit.
videohra. Nechejte své děti objevit vlastní představivost. Pro LEGO Ogilvy & Mather, Chile.
cukříček. Louže slin po příšerce se čtyřmi jazyky absorbují nejlépe houbičky pro domácí úklid od Spontexu. TBWA, Paříž.
hruško-kuře. Zapáchají vám v lednici potraviny tak, jako byste je hodili všechny do jednoho mixéru? Ledničky značky Brandt si s tímto problémem hravě poradí. DDB, Paříž.
Nedostatek energie? Když máte pocit, že ani ty nejtriviálnější nástrahy nezvládnete, začněte polykat tabletky s ženšenem. DDB, Lisabon.
V bazénu ne! Jsou věci, které by se na veřejnosti dělat neměly. Belgický institut Les Amis de l’Institut Bordet však obrázek bazénu s koutkem WC použil jen jako metaforu pro kampaň informující o zákazu kouření v restauracích letos od 1. února. McCann-Erickson.
seafod je v módě. Chcete-li jít s dobou, pak v úvahu pro páteční oběd nepřipadá nic jiného než restaurace Al Nafoorah. Ogilvy One Worldwide, Dubaj.
Dvě prkýnka vs. jedno prkno. Lyžaři nám fakt nevadí, pokud se ovšem pohybují po vodě, hlásá poněkud škodolibě slogan a vizuál snowboardové značky Berkeley. Agentura Collision, Walnut Creek.
Kabelka. Učíme ženy, jak rozumět fotbalu, tvrdí ve své reklamě satelitní sportovní kanál Sky. Agentura 1861 United, Miláno.
Olivia. V nebi je již plno, tak proč tolik dbát o krásu? Dámský časopis Olivia píše pro ženy s vlastním názorem a přístupem k životu. TBWAPHS, Helsinky.