K létu patří lehkost a méně kalorií
Na trendu štíhlých linií staví propagaci a novou část portfolia zmrzlin značky Prima i společnost Nowaco. Jedná se o řadu čtyř výrobků řady Fit line. “Benefitem řady produktů Fit line je především jejich chuť, výroba z přírodních a čerstvých ingrediencí – jogurt, tvaroh a ovoce – a zároveň jejich lehkost,” vyjmenovává brand manažer firmy Pavel Kuptík. Přednosti výrobků komunikuje firma od poloviny května do poloviny léta tištěnou a televizní reklamou, v níž se žena vyznává svému zpovědníku, že si dopřává příliš sladkostí. Z kněze se ale vyklube trenér v posilovně, který hříšnici uloží sérii cviků. Claim v závěru spotu napovídá, že po konzumaci zmrzlin řady Fit line, není “trest” nutný. Kreativa spotu je dílem reklamní agentury Ogilvy & Mather.
MEZITITULEK: Bagety na Zelené vlně
Reklamní kampaně letní honbě za krásnou postavou už přizpů-sobila i firma Danone, která inzeruje redesignovanou značku jogurtů Vitalinea s nulovým obsahem tuku.
Nové výrobky řady obložených baget Fresh, určené pro zákazníky preferující zdravý životní styl, zařadila na léto také společnost Hamé, která podpoří celé své portfolio baget a sendvičů soutěží o sportovní oblečení značky Kappa a radiospoty v návaznosti na motoristické informace na stanicích Rádio Impuls a ČRo 1 – Radiožurnál.