Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Přírodní nebo skutečná krása?

Redakce MAM28. 5. 20072. 7. 2019

Výrobci kosmetiky se dnes zaštiťují nejrůznějšími přívlastky svých výrobků. Trend jde jednoznačně k přírodnosti. Reklamy na krémy, šampony a sprchové gely se proto hemží výtažky ze všech možných rostlin. Přesvědčovat se dá čímkoliv a žádná žena nechce slyšet, že se natírá navoněnou rafinovanou ropou. Své produkty tímto směrem letos výrazně posunula i společnost Henkel v promoci s názvem “Přirozená krása”. “Hlavním cílem této promoce je představení novinek, které vycházejí z přírodních složek (Vademecum Sensitive gums+Aloe Vera, řada Fa Natural, Schauma Pro lesk s kiwi) nebo využívají technologií, které zaručují přirozený vzhled (řada přirozeně hnědých odstínů Schwarzkopf Natural & Easy Multi-Shining Browns),” říká Rena-ta Maternová, ředitelka marketingu divize kosmetiky Henklu.

MEZITITULEK: Jen letos, nebo navždy?

Pojem “přirozená krása” se ale nápadně podobá sousloví “skutečná krása”, kterou celosvětově a od loňského roku i v ČR razí prostřednictvím PR, produktové podpory i výběrem charitativních akcí značka Dove. Že by Henkel začal lovit ve stejných komunikačních vodách a snažil se zahrát na podobnou notu? “Nejedná se o nový směr komuni-kace našich značek, pouze promoční aktivitu. Zdůraznění přirozené krásy je trend nejen ve vlasové kosmetice, ale i např. v kosmetice dekorativní,” vysvětluje Renata Maternová. Veškerá komunikace bude podle ní soustředěna do in-storu ve vybraných obchodech po celé ČR, v ATL komunikaci se neobjeví.

MEZITITULEK: Kdo dál?

Že se stal letos přirozený vzhled tématem číslo jedna, dokazuje i značka Nivea společnosti Beiersdorf. Ta v současné době inzeruje řadu výrobků s výtažky z kaštanu a kakaa pro zvýraznění “zářivých odstínů hnědých vlasů”.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více