Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Po změně cílovky inovace?

Redakce MAM21. 5. 20072. 7. 2019

Značka Kinder Bueno, která na podzim loňského roku měnila cílovou skupinu pro tyto čokoládové oplatkové tyčinky plněné krémem, launchuje na českém trhu novinku v podobě varianty s bílou čokoládou. Je pravděpodobné, že výrobce spustí v nejbližší době kampaň, k čemuž se ovšem Jana Šafaříková z marketingového oddělení společnosti Ferrero Česká republika, která Kinder Bueno dováží, nevyjádřila. Lze ale předpokládat, že se novinka bude také orientovat na novou “cílovku”, kterou jsou nyní ženy ve věku 20 až 30 let s vyššími příjmy z větších měst.


14obr_ferrero.jpg


Ode zdi ke zdi


Koncern Ferrero je v současnosti kritizován. Například německý odborný časopis Wer- ben & Verkaufen nedávno napsal, že co do inovací je Ferrero v současnosti velmi slabé, ačkoli zhruba do roku 2003 byli jeho marketéři považováni za mistry oboru. Od té doby je pak podle W&V marketing firmy jednou čehý, podruhé hot. Na německém trhu, který tvoří zhruba čtvrtinu obratu firmy, trpí nekoncepčností marketingu především agentury, které pro ni pracují a které tak neustále dostávají nová zadání a musí bojovat o rozpočty. Podle šéfa jedné z německých agentur, jež pro Ferrero pracuje, značky z portfolia tohoto koncernu erodují. Spekuluje se, že stagnující odbyt se Ferrero chystá rozhýbat zintenzivněním sales promo akcí. Uvidíme, zda tento “podlinkový kurs” přijde z Německa i k nám. V ČR loni tento světově třetí největší výrobce sladkostí podle TNS Media Intelligence investo-val do reklamy značky Kinder 215 mld. Kč, přičemž 98 procent této částky tvořila televizní reklama.

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více