Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Druhý pokus bere Direct

Redakce MAM28. 5. 20072. 7. 2019

V Česku začínáte s prodejem povinného ručení. To ale nabízí dnes již téměř každá pojišťovna. Opravdu si myslíte, že na zdejším saturovaném trhu můžete uspět?


Jitka Veselá (dále JV): Prováděli jsme výzkum na evropských trzích i v jiných světadílech a podle výsledků zde potenciál pro vstup další pojišťovny na český trh je.


Čím se vymezujete vůči konkurenci?


JV: Díky on-line službám a prodeji v podstatě eliminujeme náklady na zřízení a financování obchodní sítě a náklady na zaměstnance. Ty by se musely promítnout do cen produktů, tedy zatím v našem případě do povinného ručení. Takže cena je jedním z hlavních měřítek, jde nám o konkurenceschopný a nejvýhodnější produkt na trhu.


Míla Knepr (dále MK): Zákon předepisuje mít povinné ručení, proto je zde snaha, aby vynaložené peníze na tuto povinnost byly co nejnižší.


Komunikujete prodej pojištění přes telefon, přičemž každého asi napadne případ pojišťovny Callin…


JV: Samozřejmě jsme konkurenci sledovali. Nejen Callin, ale třeba i Allianz Direct, který právě také vyjíždí. Z chyb Callinu jsme se, doufám, dostatečně poučili.


A ty chyby podle vás byly?


JV: Z našeho pohledu možná horší komunikace?


MK: Vždy musíte mít dobrý produkt a výhodnou cenu. Když jsme komunikaci Callinu posuzovali v agentuře, přišlo nám, že oni vůbec výhody svého produktu v reklamě nezmínili. Komunikovali poměrně složitě a nikde se tam neobjevila nižší cena nebo třeba důraz na to, že si lidé zařídí pojištění jednoduše a bez papírování. Čeští zákazníci jsou dnes již emancipovanější a nestačí jim říci: “s námi je to výhodnější”, chtějí vědět přesně proč.


JV: Princip prodeje Directu je prakticky obdobný jako u Callinu. Sta-víme však na tom, že komunikace s potenciálními zákazníky musí být vysvětlující, srozumitelná a jednoduchá. Sice tu již funguje on-line prodej cestovního pojištění, ale u povinného ručení a dalších pojištění přes on-line prodejní kanály jsou tu v uvažování lidí přece jenom ještě bariéry.


Většina kampaní pojišťoven je z hlediska kreativity celkem jednotvárná až nudná. Na co jste se při tvorbě imageového spotu pro televizi zaměřili vy?


MK: Žádné složité obrazy, příběhy, jasně a srozumitelně vystihnout výhodnost produktu.


JV: Teď se zaměřujeme na značku, v budoucnosti pak na imageovou kampaň navážeme produktovou reklamou. Naše komunikace bude sílit. To, co běží, je jen začátek.


Lze očekávat pouliční sales promo, eventy apod.?


MK: Jediné, co se dá říct, je ano. Více nebudeme konkurenci vzkazovat.


Česká pojišťovna se sloučí s Generalli, akvizice zaměstnávají i bankovní trh. Jaká bude role Directu?


JV: Zatím je předběžné o našich dalších krocích mluvit. Nicméně akvizice mají budoucnost a postihne to každého menšího hráče.


18obr_direct_0041.jpg


Zkusíme to jednoduše. Marketingová ředitelka pojišťovny Direct Jitka Veselá a account director reklamní agentury Mark/BBDO Míla Knepr věří, že se Directu podaří uspět s prodejem pojištění přes internet a telefon díky jednodušší a lepší reklamě, než s jakou to zkoušel její předchůdce.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více