Diesel opět dráždí, a úspěšně
Dvě divoké a sexy holky ukradnou celou kolekci spodního prádla a unesou sales managera obchodu. Se svým úlovkem i obětí se pak zamknou na pět dní do hotelového pokoje. Toť scénář nové reklamní kampaně italské módní značky Diesel pro kolekci spodního prádla. Všech pět dní na hotelovém pokoji se odehrávalo on-line na stránkách www.diesel.com. Počin této značky je vnímán jako parodie na reality show typu Big Brother a jejich voyerismus. Návštěvníci stránek byli vyzýváni ke “spoluúčasti”. Mohli tak, rozumí se hlavně pánové, posílat své jméno, které pak rukojmí Juan vyvěsil na displej mezi obě dívky, Heidi 1 a Heidi 2.
Zdá se to jako velmi jednoduchý nápad, ale podle Nickeho Bergstroma, kreativního ředitele a spoluzakladatele agentury Farfar, (pro Diesel dělala vůbec poprvé), se server během několika minut téměř zhroutil. Lidé mohli oběma Heidi posílat vzkazy, jako např. zahrajte si polštářovou válku apod. Na stránky Dieselu běžně přijde asi milion surfařů měsíčně, díky show se ale návštěvnost za duben zpětinásobila, a to bez jakékoli další off- i on-line podpory. Po celou dobu trvání akce se v prostoru hotelového pokoje ukazovalo pouze logo Heidies (jména dívek). Producenti show hovořili s dívkami výhradně po telefonu. Show skončila tím, když syn zakladatele Dieselu (Renzo Rosso) vstoupil do pokoje a začal vyjednávat s dívkami o propuštění rukojmího. Za to jim slíbil, že jim pošle profesionálního fotografa a použije jejich fotky v kampani Dieselu. Fotografie z průběhu akce viz www.diesel.com.