Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Diesel opět dráždí, a úspěšně

Redakce MAM21. 5. 20072. 7. 2019

Dvě divoké a sexy holky ukradnou celou kolekci spodního prádla a unesou sales managera obchodu. Se svým úlovkem i obětí se pak zamknou na pět dní do hotelového pokoje. Toť scénář nové reklamní kampaně italské módní značky Diesel pro kolekci spodního prádla. Všech pět dní na hotelovém pokoji se odehrávalo on-line na stránkách www.diesel.com. Počin této značky je vnímán jako parodie na reality show typu Big Brother a jejich voyerismus. Návštěvníci stránek byli vyzýváni ke “spoluúčasti”. Mohli tak, rozumí se hlavně pánové, posílat své jméno, které pak rukojmí Juan vyvěsil na displej mezi obě dívky, Heidi 1 a Heidi 2.


20obr_Diesel2.jpg


Zdá se to jako velmi jednoduchý nápad, ale podle Nickeho Bergstroma, kreativního ředitele a spoluzakladatele agentury Farfar, (pro Diesel dělala vůbec poprvé), se server během několika minut téměř zhroutil. Lidé mohli oběma Heidi posílat vzkazy, jako např. zahrajte si polštářovou válku apod. Na stránky Dieselu běžně přijde asi milion surfařů měsíčně, díky show se ale návštěvnost za duben zpětinásobila, a to bez jakékoli další off- i on-line podpory. Po celou dobu trvání akce se v prostoru hotelového pokoje ukazovalo pouze logo Heidies (jména dívek). Producenti show hovořili s dívkami výhradně po telefonu. Show skončila tím, když syn zakladatele Dieselu (Renzo Rosso) vstoupil do pokoje a začal vyjednávat s dívkami o propuštění rukojmího. Za to jim slíbil, že jim pošle profesionálního fotografa a použije jejich fotky v kampani Dieselu. Fotografie z průběhu akce viz www.diesel.com.

×

Rada udělila licenci pro vysílání v mobilech Óčku a Proglasu

Starší článek

Reklamy sleduje čtvrtina Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více