Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Zaútočí Nivea naplno?

Redakce MAM16. 4. 20072. 7. 2019

Koncern Beiersdorf hodlá podle svého vedení rozšiřovat koncept svých shop-in-shopů a tzv. “bluewalls” regálů, na nichž jsou vystaveny pouze produkty značky Nivea, i na jiné trhy než v Německu, kde ho Beiersdorf zkoušel. Vedle toho testuje i tzv. total stores, které kombinují obchody nabízející výhradně produkty Nivea s wellness. Dočkáme se toho i u nás?


U nás je to…


Kdy bude Nivea v ČR tyto koncepty zavádět, není jasné. “Co se týká blue walls a shop-in-shop aktivit, jsou to rozhodně trendy, které určují směr vizibility značky v místě prodeje,” potvr-zuje sice Helena Pecková-Vorlíčková, manažerka PR Beiersdorfu, ale následně dodává: “Naší prioritou je v současné době prvotní vystavení výrobků. Intenzivně se věnujeme i druhotnému vystavení, hlavně formou stojanů – ať už novinkových či tzv. umbrella stojanů, kde vystavujeme vhodný sortiment napříč kategoriemi.” Nivea v ČR používá ještě regálové vymezovače s výraznými POS materiály.


I vlastní obchody


Nyní Beiersdorf v Německu experimentuje s tzv. total stores, jež mají nabízet pouze produkty značky Nivea. “S projektem Nivea Haus se Beiersdorf připojil k trendu ‘wellness breaků’, jež se stávají stále populárnějšími v USA,” vysvětluje Pecková-Vorlíčková. Pilotní projekt už rok funguje v Hamburku a podle údajů Beiersdorfu ho denně navštíví 800 lidí. Spekuluje se o tom, že koncern plánuje otevření další pobočky, tentokrát v zahraničí. Tyto “výkladní skříně” značky Nivea jsou koncipovány především jako marketingový nástroj, jehož úkolem je přilákat zákazníky k produktům značky.


Zaměření na tři hráče


Beiersdorf měl loni dobrý rok. Poprvé překročil celkový obrat 5 mld. eur a značka Nivea překročila obrat 3 mld. eur. Pro tento výsledek bylo nejdůležitější zásadní přepracování koncernové strategie a vylepšení managementu inovací. Podle předsedy představenstva koncernu Pietera Noty se bude firma do budoucna zaměřovat na tři své značky: Nivea, Eucerin a La Prairie. Značka Eucerin, která je distribuována výhradně prostřednictvím lékáren, byla na český trh uvedena letos v lednu. “Tato značka je podporována jak reklamou, tak i podlinkou. V samotných lékárnách věnujeme pozornost vystavení výrobků a snažíme se na ně upozornit pomocí lišt, samolepek nebo brožur,” říká Helena Pecková-Vorlíčková. Značka La Preirie na českém trhu není.


12obr_nivea.jpg


Nový formát. Nivea v Německu už rok testuje nový způsob, jak oslovit cílovou skupinu – prodejnu kombinovanou s wellness studiem. Novinky značka chystá i v podpoře prodeje.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více