Sagi to má natřít Stocku

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zakonzervovaný Kamarád do deště, frajírek a děvkař, hvězdička 80. let – mohli byste si myslet při vyslovení jména Sagvana Tofiho. A přesto podle Věry Denkové ze společnosti Berentzen Distillers ČR, která minulý týden zahájila kampaň na nový výrobek, Fernet Premium, vyšel Tofi z pretestů u výzkumné agentury Tambor u cílové skupiny (mladí návštěvníci barů a klubové scény) jako pohodář z filmu Kamarád do deště. Podle senior copywritera Michala Mikeše z agentury FCB Prague, která kampaň pro Berentzen vytvořila, hraje ve prospěch Tofiho skutečnost, že reklama na Berentzen je jeho vůbec první (a zřejmě prý na dlouho poslední, což ale není výsledkem znechucení herce z natáčení). Navíc je u něho spojení tvrdého alkoholu, baru a holek důvěryhodné.


Jsme zvědavi, co Stock na to


Berentzen kromě Fernetu Premium rozšířil kategorii hořkých bylinných likérů ještě o Fernet Premium Citrus, čímž jasně dává najevo, že útočí v první řadě na Stock s jeho podobnými produkty. Kampaň na fernety Berentzenu tvoří 30″ a 10″ TV spot (režíroval Jakub Slika v produkci Target Pictures, hudba je od Michala Dvořáka), tisková, outdoorová inzerce a road show po barech celé České republiky za účasti Sagvana Tofiho. Akce bude posléze pokračovat i na území Slovenska.


 


19obr_berentzen.jpg


Objeven pro reklamu. O voice-over se Sagvan Tofi podělil s Jiřím Krampolem, natáčelo se v klubu Mecca a na Žižkově.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.