Zakonzervovaný Kamarád do deště, frajírek a děvkař, hvězdička 80. let – mohli byste si myslet při vyslovení jména Sagvana Tofiho. A přesto podle Věry Denkové ze společnosti Berentzen Distillers ČR, která minulý týden zahájila kampaň na nový výrobek, Fernet Premium, vyšel Tofi z pretestů u výzkumné agentury Tambor u cílové skupiny (mladí návštěvníci barů a klubové scény) jako pohodář z filmu Kamarád do deště. Podle senior copywritera Michala Mikeše z agentury FCB Prague, která kampaň pro Berentzen vytvořila, hraje ve prospěch Tofiho skutečnost, že reklama na Berentzen je jeho vůbec první (a zřejmě prý na dlouho poslední, což ale není výsledkem znechucení herce z natáčení). Navíc je u něho spojení tvrdého alkoholu, baru a holek důvěryhodné.
Jsme zvědavi, co Stock na to
Berentzen kromě Fernetu Premium rozšířil kategorii hořkých bylinných likérů ještě o Fernet Premium Citrus, čímž jasně dává najevo, že útočí v první řadě na Stock s jeho podobnými produkty. Kampaň na fernety Berentzenu tvoří 30″ a 10″ TV spot (režíroval Jakub Slika v produkci Target Pictures, hudba je od Michala Dvořáka), tisková, outdoorová inzerce a road show po barech celé České republiky za účasti Sagvana Tofiho. Akce bude posléze pokračovat i na území Slovenska.
Objeven pro reklamu. O voice-over se Sagvan Tofi podělil s Jiřím Krampolem, natáčelo se v klubu Mecca a na Žižkově.