Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Regulované hnědnutí…

Redakce MAM10. 4. 20072. 7. 2019

POD … slaví úspěchy. Výrobcům kosmetiky se podařilo dostat samoopalovací přípravky opět na výsluní.




Segment kosmetických přípravků se samoopalovacím účinkem má dobrou prognózu růstu především díky strachu z karcinomu kůže, jejž může vyvolat sluneční záření. Samoopalovací krémy ale dosud neměly příliš dobrou pověst, protože nezaručovaly stejnoměrné opálení nebo natřená část těla zčernala víc, než bylo žádoucí. Právě proto přišly kosmetické firmy na nápad vyrobit tělové mléko, které by obsahovalo jen trošku samoopalovací složky, aby ztmavnutí kůže bylo postupné. Komunikační boom této novinky začal loni na jaře, kdy ji inzerovali snad všichni výrobci, nejmasivněji asi Johnson & Johnson.


Suchý sprej či Maledivy?


Právě rovnoměrnost nanášení a možnost regulace tmavnutí kůže se staly motorem k zavádění no-vinek. V portfoliu největších kosmetických výrobců jsou proto zastoupeny přípravky pro světlou až normální pleť a pro normální až tmavou. Dalším kritériem, na jehož základě se dá portfolio výrobků rozšiřovat, je způsob nanášení. S novinku “suchého rozprašování” u nového výrobku Sublime bronze, inzerovaného v TV nebo v letáku i na výlohách drogerií Rossmann, přišla značka L’Oréal od stejnojmenného výrobce. Podle návodu umožňuje tento sprej aplikaci bez roztírání, zaručující rovnoměrné opálení. Na jarní měsíce, tedy období, než odjedou ženy na dovolenou a oddají se přeci jenom rakovinotvornému záření, naplánovali reklamu a sales promotion i ostatní výrobci. Například společnost Johnson & Johnson podporuje svoji řadu přípravků Holiday skin v rámci řetězce drogerií Droxi od konce března do začátku května spotřebitelskou soutěží o zájezd na Maledivy a slevové poukázky od Nev-Dama.


Každý po svém


Jednotlivé značky se vůči sobě snaží vymezit i televizními spoty. Všude se sice míhají opálené končetiny, ale zatímco přípravek značky Garnier používá modelka vosího pasu, Dove zůstává věrný svému konceptu a ukazuje oplácaná bříška svých “skutečně krásných” baculek.


A že se může představa “skutečné krásy” opravdu výrazně lišit, dokládají také výzkumy agentury Synovate z jižní a jihovýchodní Asie. Tam naopak 38 % žen vy-povědělo, že pravidelně používají přípravky na zesvětlení pleti, ačkoliv 41 % z nich si myslí, že mají mizivý nebo žádný účinek.


Přes 40 tisíc litrů ročně


Podle údajů ACNielsen se v loňském roce prodalo více jak 552 tisíc litrů výrobků typu milk a lotion, z toho okolo 6,4 tisíce litrů samoopalovacích krémů. Hodnotově činily loni samoopalovací krémy 5,5 % trhu s milk a lotion, prodalo se jich za 4 miliony korun. Data ale vyjadřují pouze prodeje v obchodech s potravinami a smíšeným zbožím s prodejní plochou nad 401 m2 (Makro vyloučeno).


12obr_opalovani2.jpg


12obr_opalovani1.jpg


Opalování bez slunce. Výrobci kosmetiky podporují prodej přípravků se samoopalovacím účinkem soutěžemi o zájezd za skutečným sluncem nebo slevovými akcemi v drogistických řetězcích.

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více