Přírodní barvy a motivy

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

20obr_1.jpg


předtím. Někdy je lepší nezkoušet žádné potom. Hinds anti-age, agentura Grey, Buenos Aires.


 


20obr_2.jpg


Machu picchu. Změňte svůj výchozí bod. Novo Mundo Tourism, agentura Talent, Sao Paulo.


 


20obr_3.jpg


gabor. Padnou perfektně, Serviceplan, Dritte Werbagentur, Munich.


 


20obr_4.jpg


rubikova kostka. Kruťte a točte, dokud nedostanete ten správný tvar. DDB, Austrálie.


 


20obr_5.jpg


Zima. Bude vám chybět, až tu nebude. Greenpeace, agentura TBWA/Hunt/Lascaris, Johannesburg.


 


20obr_6a.jpg


 


20obr_6b.jpg


Obilí. Atmosféra horkého léta a žně v podání sušenek LU, BETC Euro RSCG, Francie.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.