Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ogilvy One je hvězdou německého direct marketingu

Redakce MAM2. 4. 20072. 7. 2019

Jen osm procent ze 728 registrovaných soutěžních prací (z německy mluvících zemí) bylo letos odměněno medailemi. A přitom, stejně jako v případě klání o Hřebíky, zaznamenala porota vyšší zájem o účast než loni. Nejspokojenější byli sudí s kategorií Integrované kampaně, kde zlato putovalo agenturám Publicis Hamburg a OgilvyOneWorldwide. Druhá jmenovaná se zároveň stala direct marketingovou agenturou roku s náskokem 21 medailí (celkem 70 bodů včetně umístění na shortlistu) před agenturou Publicis se 4 medailemi (18 b.) a třetí agenturou Heye, rovněž se 4 medailemi (14 b.)


Grand Prix si z Berlína odvezl Publicis za kampaň “Hype Gallery” pro Hewlet Packard. Tato IT společnost si vytyčila za cíl oslovit desginéry, fotografy, grafiky a další tvůrčí pracovníky z komunikační branže , aby používaly tiskárny HP pro velké formáty. Místo klasických printů agentura vytvořila z vybydleného domu bývalé Café Moskau muzeum. Přijít mohl kdokoli s těmito podmínkami: na místě vytvoří dílo, v jehož názvu jsou písmenka “H” a “P” v tomto pořadí. Za splnění podmínek pak společnost tvůrcům dílo na místě vytiskla a vystavila v provizorním muzeu, k vidění jsou i na internetové stránce projektu www.hypegallery.de.


Medaile jsou dražší a dražší


Zástupce předsedy poroty Michael Koch z OgilvyOneWorldwide považuje letošní ročník za výjimečný hned z několika důvodů: “I když byly některé kategorie slabší (např. ta patřící kampaním ze Švýcarska a Rakouska), našlo se v každé několik opravdu přesvědčivých prací. Zároveň se opět zvedá cena udělených medailí, což je při tak silné konkurenci pozitivní.”


Optimismus a zase optimismus


Podle šetření DDV byl loňský rok pro agentury se specializací na direct či dialog marketing po obchodní stránce úspěšný, 90 procent dotázaných uvedlo vyšší obraty. V průměru získala za rok 2006 každá agentura čtyři nové klienty, o 60 procent se zvedla účast respondentů v tendrech. A rovněž 60 procent uvedlo, že v následujících 12 měsících hodlá rozšířit své týmy o nové zaměstnance.


Podle dat Direct Marketing Monitor 2006, bylo v Německu před dvěma roky do tohoto odvětví investováno přes 45 mld. eur, což byly dvě třetiny veškerých reklamních výdajů. Jen pro srovnání, do “klasiky” investovali němečtí zadavatelé 22,5 mld. eur.


21obr_4.jpg


PUTINOVA PORTMONKA. GettyImages na sebe jako sponzor soutěže LeadAwards pro tisková a on-line média upozornila 100 peněženkami V.Putina s fotkami Madonny, Fidela Castra a dalších. Zlato pro ag.Heye, 121.


21obr_1.jpg


21obr_2.jpg


21obr_3.jpg


BEST OF DM. Zleva: stříbro pro argonauten G2: Coke+iTunes, Grand prix a zlato pro Publicis: muzeum pro Hewlet Packard a zlato pro OgilvyOne: Oral-B a žvýkací dřívko faraona (Braun/Gillette), viz www.dpp-award.de

×

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Starší článek

Operátoři v dubnu zlevní mobily až o 2000 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více