Kdo vyhrál hvězdu 3D?
Nejlepší hodnocení v soutěži dodavatelů reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy letos zaznamenala společnost Targo Promotion Praha, která získala první místo ve dvou kategoriích a jedné subkategorii. Mezi nejlépe ohodnocené se dostaly dále Whiteberry production, iMi Partner, Agentura MN, Grapo, ABA, Linea Recta a Activa.
V komunikačním mixu
V kategorii A “Využití 3DR v rámci komunikačního mixu” vyhrála právě společnost Targo Promotion Praha se svými “Granko podtácky” a “Granko mixerem”. Na 2. místě se umístil plyšový “Divočák Kofola” od iMi Partner, vzniklý na motivy kultovní vánoční reklamy “nemusím, já už ho vidím…”. Třetí v kategorii A se umístily “Dětské kostky Pribináček” od Whiteberry production.
Nejlepší dárek
Vítěznou prací v kategorii B “Nejlepší reklamní či dárkový předmět” se stala sada “Podpora prodeje náplastí” od Agentury MN. Stříbro si odnesla opět Whiteberry production za svou “Sadu plážových žabek a tašky Kinder”, bronz získala agentura Linea Recta za “Originální servírovací talíř – Král sýrů”.
POP a POS v alkoholu a v polévce
“Nejlepší POP a POS produkty”, tedy práce hodnocené v kategorii C, měla letos Targo Promotion Praha, jež v této kategorii získala 1. (“Zátka Holba”) a 3. místo (“Stánek Knorr”). Druhé místo v této kategorii pak získala společnost Grapo za svůj “3-Bottle display”.
Jak využít motivu?
Aplikace motivu na 3D, což je soutěžní kategorie D, se podle poroty nejlépe povedla Whiteberry production, jež pro značku Tic-Tac vytvořila USB flashovou paměť ve tvaru bonbonu Tic-Tac. Jako druhé nejlepší zpracování motivu byl vyhodnocen touster, který tiskl na chleba logo Telefóni-ky O2. Přístroj přihlásila společnost ABA. Bronz získal v této kategorii reklamní předmět “Roller Parker Vector – All Wrap” z dílny společnosti Activa.
Novinka i evergreen
Vítězem subkategorie “Novinka roku” se stal předmět “Zip – Sierra Tequila” od Targo Promotion Praha. V druhé hodnocené subkategorii nazvané Evergreen 3D reklamy zvítězil “3-Bottle display – Finlandia”, který byl předtím již vyhodnocen jako druhý nejlepší POP předmět roku.
Třetí tisíciletí ve znamení…
Vítězem poslední kategorie “Reklamní předmět 3. milénia” se staly “Pivní tácky – Staré nové lásky”, jež přihlásila Kamila Marková. Druhý skončil “Dárkový obal na víno a skleničku” od Style Bohemia a Studia Činčera, trojici oceněných pak uzavírá “Motýlek – stojan na foto” od Tibora Uhrína.
První místa. Jako nejlepší byly v jednotlivých soutěžních kategoriích a subkategoriích ohodnoceny vyobrazené reklamní a dárkové předměty.