Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kdo vyhrál hvězdu 3D?

Redakce MAM10. 4. 20072. 7. 2019

Nejlepší hodnocení v soutěži dodavatelů reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy letos zaznamenala společnost Targo Promotion Praha, která získala první místo ve dvou kategoriích a jedné subkategorii. Mezi nejlépe ohodnocené se dostaly dále Whiteberry production, iMi Partner, Agentura MN, Grapo, ABA, Linea Recta a Activa.


V komunikačním mixu


V kategorii A “Využití 3DR v rámci komunikačního mixu” vyhrála právě společnost Targo Promotion Praha se svými “Granko podtácky” a “Granko mixerem”. Na 2. místě se umístil plyšový “Divočák Kofola” od iMi Partner, vzniklý na motivy kultovní vánoční reklamy “nemusím, já už ho vidím…”. Třetí v kategorii A se umístily “Dětské kostky Pribináček” od Whiteberry production.


Nejlepší dárek


Vítěznou prací v kategorii B “Nejlepší reklamní či dárkový předmět” se stala sada “Podpora prodeje náplastí” od Agentury MN. Stříbro si odnesla opět Whiteberry production za svou “Sadu plážových žabek a tašky Kinder”, bronz získala agentura Linea Recta za “Originální servírovací talíř – Král sýrů”.


POP a POS v alkoholu a v polévce


“Nejlepší POP a POS produkty”, tedy práce hodnocené v kategorii C, měla letos Targo Promotion Praha, jež v této kategorii získala 1. (“Zátka Holba”) a 3. místo (“Stánek Knorr”). Druhé místo v této kategorii pak získala společnost Grapo za svůj “3-Bottle display”.


Jak využít motivu?


Aplikace motivu na 3D, což je soutěžní kategorie D, se podle poroty nejlépe povedla Whiteberry production, jež pro značku Tic-Tac vytvořila USB flashovou paměť ve tvaru bonbonu Tic-Tac. Jako druhé nejlepší zpracování motivu byl vyhodnocen touster, který tiskl na chleba logo Telefóni-ky O2. Přístroj přihlásila společnost ABA. Bronz získal v této kategorii reklamní předmět “Roller Parker Vector – All Wrap” z dílny společnosti Activa.


Novinka i evergreen


Vítězem subkategorie “Novinka roku” se stal předmět “Zip – Sierra Tequila” od Targo Promotion Praha. V druhé hodnocené subkategorii nazvané Evergreen 3D reklamy zvítězil “3-Bottle display – Finlandia”, který byl předtím již vyhodnocen jako druhý nejlepší POP předmět roku.


Třetí tisíciletí ve znamení…


Vítězem poslední kategorie “Reklamní předmět 3. milénia” se staly “Pivní tácky – Staré nové lásky”, jež přihlásila Kamila Marková. Druhý skončil “Dárkový obal na víno a skleničku” od Style Bohemia a Studia Činčera, trojici oceněných pak uzavírá “Motýlek – stojan na foto” od Tibora Uhrína.


16obr_3d.jpg


První místa. Jako nejlepší byly v jednotlivých soutěžních kategoriích a subkategoriích ohodnoceny vyobrazené reklamní a dárkové předměty.

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více