Kdo vyhrál hvězdu 3D?

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejlepší hodnocení v soutěži dodavatelů reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy letos zaznamenala společnost Targo Promotion Praha, která získala první místo ve dvou kategoriích a jedné subkategorii. Mezi nejlépe ohodnocené se dostaly dále Whiteberry production, iMi Partner, Agentura MN, Grapo, ABA, Linea Recta a Activa.


V komunikačním mixu


V kategorii A „Využití 3DR v rámci komunikačního mixu“ vyhrála právě společnost Targo Promotion Praha se svými „Granko podtácky“ a „Granko mixerem“. Na 2. místě se umístil plyšový „Divočák Kofola“ od iMi Partner, vzniklý na motivy kultovní vánoční reklamy „nemusím, já už ho vidím…“. Třetí v kategorii A se umístily „Dětské kostky Pribináček“ od Whiteberry production.


Nejlepší dárek


Vítěznou prací v kategorii B „Nejlepší reklamní či dárkový předmět“ se stala sada „Podpora prodeje náplastí“ od Agentury MN. Stříbro si odnesla opět Whiteberry production za svou „Sadu plážových žabek a tašky Kinder“, bronz získala agentura Linea Recta za „Originální servírovací talíř – Král sýrů“.


POP a POS v alkoholu a v polévce


„Nejlepší POP a POS produkty“, tedy práce hodnocené v kategorii C, měla letos Targo Promotion Praha, jež v této kategorii získala 1. („Zátka Holba“) a 3. místo („Stánek Knorr“). Druhé místo v této kategorii pak získala společnost Grapo za svůj „3-Bottle display“.


Jak využít motivu?


Aplikace motivu na 3D, což je soutěžní kategorie D, se podle poroty nejlépe povedla Whiteberry production, jež pro značku Tic-Tac vytvořila USB flashovou paměť ve tvaru bonbonu Tic-Tac. Jako druhé nejlepší zpracování motivu byl vyhodnocen touster, který tiskl na chleba logo Telefóni-ky O2. Přístroj přihlásila společnost ABA. Bronz získal v této kategorii reklamní předmět „Roller Parker Vector – All Wrap“ z dílny společnosti Activa.


Novinka i evergreen


Vítězem subkategorie „Novinka roku“ se stal předmět „Zip – Sierra Tequila“ od Targo Promotion Praha. V druhé hodnocené subkategorii nazvané Evergreen 3D reklamy zvítězil „3-Bottle display – Finlandia“, který byl předtím již vyhodnocen jako druhý nejlepší POP předmět roku.


Třetí tisíciletí ve znamení…


Vítězem poslední kategorie „Reklamní předmět 3. milénia“ se staly „Pivní tácky – Staré nové lásky“, jež přihlásila Kamila Marková. Druhý skončil „Dárkový obal na víno a skleničku“ od Style Bohemia a Studia Činčera, trojici oceněných pak uzavírá „Motýlek – stojan na foto“ od Tibora Uhrína.


16obr_3d.jpg


První místa. Jako nejlepší byly v jednotlivých soutěžních kategoriích a subkategoriích ohodnoceny vyobrazené reklamní a dárkové předměty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.