Kdo ovládne Prahu?

30. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Dealer značky Toyota, společnost Toyota Tsusho, spustil masivní kampaň, která zahrnuje nejen billboardovou a on-line kampaň, ale dokonce i reklamu v televizi. Hlavním sdělením kampaně je, že Toyota Tsusho prodává nyní auta zákazníkům „Za ceny jako pro naše zaměstnance“. Je cílem této kampaně jen „oslavit“ 15 let působení na českém trhu, nebo je to reakce na něco úplně jiného?


Kdo je v televizi…


Netradičně zvolil dealer tentokrát televizní kampaň, což je stále ještě poměrně rarita. V nedávné době ji použil třeba původně brněnský Renocar, když rozjížděl svou pobočku v Praze. Renocar však svou reklamu umísťoval primárně k motoristickým pořadům. „Televizní reklamu jsme zařadili, protože chceme zvýšit povědomí o firmě,“ říká Miroslav Kletečka, generální ředitel Toyoty Tsusho. Tato kampaň je dále ještě vidět na billboardech nebo slyšet v rádiu. Spuštěna byla také v outdoorové a TV reklamě komunikovaná webová stránka www.supertoyota.cz. Ta návštěvníky automaticky přesměrovává na domovské stránky dealera. „Název stránek www.supertoyota.cz jsme zvolili na základě průzkumu, protože je to dobře zapamatovatelné. Název Tsusho se totiž špatně vyslovuje a lidé si často nejsou jistí, jak se správně píše,“ vysvětluje důvod Miroslav Kletečka. V tisku se tato kampaň neobjeví, což Kletečka zdůvodňuje jeho nižší efektivitou printu.


Dobré načasování


Kampaň byla spuštěna zhruba před měsícem, tedy ve stejné do-bě, kdy importér značek Toyota a Lexus, společnost Toyota Motor Czech, vypověděl dealerskou smlouvu konkurentovi Tsusha, společnosti Autocentrum Duba. Načasování kampaně komentuje Miroslav Kletečka takto: „Nyní je dobrá příležitost. Autocentrum Duba opravdu přestalo být oficiálním dealerem Toyoty a další dva pražští dealeři Summit Auto a Emil Frey komunikačně spí. Kampaň s cílem zvýšit povědomí o nás jsme spustili také proto, že výzkum, který jsme si nechali udělat, ukázal, že lidé si raději koupí auto u dealera, kterého znají, respektive o kterém mají povědomí.“


Na protější straně se pak v rozhovoru o marketingových aktivitách svých a importéra Toyoty a Lexusu vyjadřuje Pavel Duba, majitel společnosti Autocentrum Duba.


12obr_toyota_0086.jpg


mimo print všechno. Kampaň Toyoty Tsusho má za cíl zvýšit povědomí o značce. Dealer investoval i do reklamy v televizi. Cílem je využít období, kdy konkurence v Praze spí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.