Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Je milej, hodí se do reklamy…

Redakce MAM10. 4. 20072. 7. 2019

19obr_radio.jpg


 


Rozhlasový spot na Opel (McCann-Erickson), liberecký Autobazar Tozda (vznikl in-house) a teď na Gambrinus – takový je dosavadní reklamní repertoár herce a částečně moderátora Zdeňka Srstky. Že se některé tváře objevují v době své největší slávy ve spotech či na billboardech více značek, jsme si již zvykli, ale je ještě vůbec vtipné a nápadité, když z rádia opakovaně slyšíme vábení na produkt ve stylu pořadu Chcete mě?


“Rozhlasové spoty Opel jsme znali – koneckonců se objevily v Louskáčcích. Přesto jsme se rozhodli pana Srstku využít, protože se jedná o zcela jiný produkt. Navíc, současná imageová rozhlasová kampaň Gambrinus je založena na parafrázi známých rozhlasových a televizních pořadů (mj. Počasí, Doprava, Kurs vaření atd.) – využití Z.Srstky tedy nebylo samoúčelné, ale zapadalo mezi ostatní exekuce,” nabízí stanovisko agentury Rust2, jež pro Gambrinus reklamu vytváří, kreativní ředitel Cyril Boor. Uvedený spot je podle Boora založen na známosti hlasu Zdeňka Srstky a jeho spojení s pořadem Chcete mě?, v žádném případě ale není tváří ani hlasem značky Gambrinus. Jenže, ani Opel si do svých vozů Srstku neposadil, hodila se mu, stejně jako lidem kolem Gambrinusu, pouze nezaměnitelná rétorika tohoto herce a nabízející se variabilita jeho známých frází z pořadu, jako např. “Podívejte se na tuhle fešandu, je pěkně stavěná…” (Opel Astra) nebo “Žádní pejsánkové nebo kočičky, ale krásná autíčka..” (autobazar Tozda).


Zatímco podle Cyrila Boora běžný posluchač nezkoumá, kde se ten který známý hlas objevil, mediální zástupce pro portál Centrum.cz Petr Kapalín je opačného názoru. Ovšem, i Centrum si Zdeňka Srstku vzalo “na pomoc”, i když to, jak Petr Kapalín říká, bylo “pouze na jedné z menších, doprovodných akcí, které jsme realizovali na internetu. Konkrétně šlo o jeden z alternativních konců příběhu”. Ač by si tedy pro příště mohly agentury na Z. Srstku a jeho Chcete mě? už dávat pozor, není vyloučené, že se třeba za rok za dva bude tento koncept opět někomu hodit. Koneckonců, zatímco na Petra Čtvrtníčka ve spojení s Vodafonem se bude vzpomínat ještě dlouho a jeho eventuální příští spojení s jinou značkou bude podrobeno živé diskusi, spot a značku, pro niž byl angažován Zdeněk Srstka, si vybaví málokteří.

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více