Inspirace dětskou hravostí a fantazií

10. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 


20obr_1.jpg


tlapky whiskas. Pro kočky ve vývinu. TBWARAAD, Dubai.


 


20obr_2.jpg


L’Express News Magazine. „Jsme nejlépe informovaní, a proto jsme nejsilnější.“ Agentura Bambuck, Paris.


 


20obr_3.jpg


neptunův trojzubec. Nordsee je tak chutné, že uspokojí i mořského vládce. Serviceplan Dritte Werbeagentur, Německo.


 


20obr_4.jpg


 


20obr_5.jpg


Oogmerk Opticians. Stačí zdánlivá maličkost a můžete získat respekt, který si zcela jistě zasloužíte. Agentura: LG & F, Brusel.


 


20obr_6.jpg 


Pampers. Jak se můžete soustředit na dobrou knihu, pokud vaši mysl zaměstnává mokrá plenka. Saatchi & Saatchi, New York.


 


20obr_7.jpg


Lampa. Garmin GPS: Svůdný navigátor. DDB, Milan.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.