Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Informační technologie vstupují i do našeho odvětví

Redakce MAM23. 4. 20072. 7. 2019

Odpovědí na současný stav odvětví je podle nás jednoznačná. Na řadu přicházejí informační technologie. Jejich rozumné využití může podobně jako v jiných odvětvích zefektivnit i to naše. Adler Czech se vydal touto cestou před 4 lety a dnes můžeme potvrdit, že byla správná. Ve firmě disponujeme jedinečným informačním systémem, který zefektivňuje řadu procesů, díky nimž se dokážeme odlišit od konkurence. Pro čtenáře budou asi nejzajímavější takové výsledky implementace, které zákazník do-káže ocenit na první pohled. Jedná se především o e-shop a distribuci. Na e-shopu zákazník nakupuje velmi jednoduše a pohodlně, navíc má v každém okamžiku k dispozici informaci o aktuálním stavu zásob konkrétních produktů. Po odeslání objednávky zabezpečíme dodání zboží do 24 hodin. Informační systém sám připravuje zadání produktů do výroby na základě prognóz prodejů. Pro zákazníka je tato informace nepodstatná, důležitý je ale fakt, že tímto způsobem dokážeme minimalizovat nedostatek skladových zásob. A tuto výhodu oceňují zákazníci v 6 evropských státech. Jedná se o typický příklad, kdy správně implementované informační technologie pomůžou jak prodávajícímu, tak nakupujícímu. Nám se podařilo eliminovat velké množství problematických míst spojených s lidským faktorem a zrychlit množství firemních procesů. Na druhé straně, zákazník oceňuje jednoduchost a komfort nákupu přes internet a také rychlost distribuce.


IT na míru


Obrovskou výhodou, kterou technologie přináší, je, že můžeme nabídnout zákazníkům služby podle jejich potřeb. Častým požadavkem je uskladnění produktů ze zakázkové výroby a jejich postupné vyskladňovaní podle potřeb zákazníka. Při běžném postupu by byl zákazník nucen pečlivě a pracně hlídat svoje zásoby na našich skladech, aby věděl, kolik ještě může objednat. Dnes jsme mu schopni připravit jeho “vlastní e-shop”, na němž jsou navedeny pouze jeho skladové položky i s fotkami a aktuální výše zásob a zákazník nakupuje obvyklým způsobem. Pointou je, že tyto skladové položky jsou zpřístupněny pouze jedinému zákazníkovi, a nákup je tedy naprosto jednoduchý a bezpečný.


Další mimořádně zajímavou službou jsou rozdílné úrovně přístupů pro různé zaměstnance jedné firmy. Představte si, že máte velkou reklamní agenturu a v ní zboží objednávají desítky lidí. Všechno je v pořádku, pokud nevznikne problém. Pak pracně dohledáváte, kdo a na základě čeho objednáv-ku realizoval, kam ji nechal vyexpedovat, měl vůbec oprávnění tak velkou objednávku připravit apod. V našem systému po dohodě s majitelem nebo ředitelem společnosti přidělíme různým lidem rozdílné úrovně přístupu. Asistentka může kontrolovat množství skladových zásob, ale nemůže objednávat. Obchodník může objednávat zboží pouze na svoje heslo, ale nemůže měnit např. zasílací adresy. Oprávněné osoby mají také přístup k přehledu všech faktur za zvolené období a mnoho dalších zajímavých a práci ulehčujících služeb.


IT s lidskou tváří


Je ale na místě připomenout, že informační technologie nejsou a nikdy nebudou v našem oboru “vším”. Některé zakázky jsou typické svou komplikovaností vyplývající ze speci-fických požadavků na potisk, výšivku nebo zakázkovou výrobu. Tento fakt staví komunikaci se zákazníkem na první místo. Také se setkáváme se zákazníky, kteří nepodlehli kouzlu internetu a realizují objednávky přes telefon. Nesnažíme se tedy implementovat IT za každou cenu. Citlivě posuzujeme situace, u kterých je důležitý kontakt s personálem, a ty necháváme řešit náš profesionálně vyškolený obchodní tým. Obchodníci jsou pro nás totiž i zdrojem zajímavých informací z trhu. Pokud se tedy zeptáte, kde vidíme budoucnost odvětví reklamního textilu, určitě odpovíme v rozumných informačních technologiích. V takových, které umožní výrobcům zkvalitňovat produkty, udržovat zajímavou výši cen a samozřejmě vytvářet služby, jež budou přinášet zvyšování spokojenosti našich zákazníků.


Autor je majitelem společnosti Adler Czech.


 


32obr_tuhle_urcite.jpg


IT s lidskou tváří. Zaměstnanci dodavatele mohou mít přidělené rozdílné úrovně přístupu k objednávkám zákazníků. Tím je zajištěna přehlednost dodávek.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Astrid

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více