Dobrá máma míchá koktejly
Firma Danone uvedla pod značkou Dobrá máma Jogurtový koktejl. Mléčný nápoj ale na trhu nový není. Donedávna se totiž prodával pod značkou Ovotwist. Co výrobce vedlo k převodu produktu pod jinou značku ze svého portfolia?
Konec značky
Značka Ovotwist, pod kterou byl nápoj prodáván dosud, zaniká. O její zákazníky Danone samozřejmě přijít nechce, a tak je na změnu upozorňuje. “Nadále je nápoj určen i spotřebitelům Ovotwistu, což si zákazníci mohou přečíst i na obalu,” říká Jana Mikanová z marketingového oddělení Danone a dodává: “Nápoj je určen pro cílovou skupinu Dobrá máma, tedy caring housewives.”
Stejná cena, různá velikost
Značku Dobrá máma uvedlo Danone před rokem a do jejího portfolia patří řady jogurtů: “Krémová”, “Pro celou rodinu”, “Bílá” a poslední přibyl právě “Jogurtový koktejl”.
Už z názvu značky je patrné, kam firma s produkty míří. Cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi mimo velká města, které mají průměrné nebo nižší příjmy. Mimo to má zákazníky přilákat i nízká cena. Ta je nominálně sice podobná jako u produktu “Jogurtový drink” konkurenční Olmy, ten má však téměř o třetinu větší objem.
Za lepší trávení
Podporu celého portfolia značky Dobrá máma chystá Danone formou letní soutěže pro spotřebitele, ochutnávek a podpory tradičního trhu.
Podle marketingového manažera Olmy Lubomíra Románka v tomto segmentu trhu rozhodně další potenciál je. V poslední době bývá důraz kladen především na funkčnost mléčných nápojů, a to především ve vztahu k trávení. Takovým směrem se vydaly mléčné/jogurtové nápoje Vitalinea Danone nebo Revital active od Olmy.
MĚNĺ KABÁT. Jogurtový nápoj se mění na Dobrou mámu, značka Ovotwist tím zaniká.