Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Dobrá máma míchá koktejly

Redakce MAM16. 4. 20072. 7. 2019

Firma Danone uvedla pod značkou Dobrá máma Jogurtový koktejl. Mléčný nápoj ale na trhu nový není. Donedávna se totiž prodával pod značkou Ovotwist. Co výrobce vedlo k převodu produktu pod jinou značku ze svého portfolia?


Konec značky


Značka Ovotwist, pod kterou byl nápoj prodáván dosud, zaniká. O její zákazníky Danone samozřejmě přijít nechce, a tak je na změnu upozorňuje. “Nadále je nápoj určen i spotřebitelům Ovotwistu, což si zákazníci mohou přečíst i na obalu,” říká Jana Mikanová z marketingového oddělení Danone a dodává: “Nápoj je určen pro cílovou skupinu Dobrá máma, tedy caring housewives.”


Stejná cena, různá velikost


Značku Dobrá máma uvedlo Danone před rokem a do jejího portfolia patří řady jogurtů: “Krémová”, “Pro celou rodinu”, “Bílá” a poslední přibyl právě “Jogurtový koktejl”.


Už z názvu značky je patrné, kam firma s produkty míří. Cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi mimo velká města, které mají průměrné nebo nižší příjmy. Mimo to má zákazníky přilákat i nízká cena. Ta je nominálně sice podobná jako u produktu “Jogurtový drink” konkurenční Olmy, ten má však téměř o třetinu větší objem.


Za lepší trávení


Podporu celého portfolia značky Dobrá máma chystá Danone formou letní soutěže pro spotřebitele, ochutnávek a podpory tradičního trhu.


Podle marketingového manažera Olmy Lubomíra Románka v tomto segmentu trhu rozhodně další potenciál je. V poslední době bývá důraz kladen především na funkčnost mléčných nápojů, a to především ve vztahu k trávení. Takovým směrem se vydaly mléčné/jogurtové nápoje Vitalinea Danone nebo Revital active od Olmy.


 


12obr_OvotwistDobrá-máma.jpg


MĚNĺ KABÁT. Jogurtový nápoj se mění na Dobrou mámu, značka Ovotwist tím zaniká.

×

Velké webové portály loni zvýšily tržby o třetinu na 1,6 mld. Kč

Starší článek

Krajské noviny zavedly stránku pro každý region ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více