Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Do Cannes jedou Liv Ducci a Mark/BBDO

Redakce MAM30. 4. 20072. 7. 2019

Oficiální reprezentant reklamního a soutěžního festivalu Cannes Lions v České republice, mediální zastupitelství Screen-vision Czech, Isifa a Dawson Production společně s Asociací komunikačních agentur sponzorují letos vyslání dvou kreativních týmů do mezinárodní soutěže Young Lions, která každoročně probíhá v rámci festivalu Cannes Lions (16.-23. 6). Podmínkou účasti v prvním, českém výběrovém kole byl věk kretivců do 29 let a předložení vlastního návrhu řešení birefu buď v kategorii printu, či TV spotu.


Jak na olympiádu v Praze a domácí násilí na mužích?


I ti, kdo nápadu na uspořádání LOH v Praze zrovna nefandí, ale chtěli porotu (Jiří Janoušek, AKA, admani Marek Šebesťák a Jiří Mikeš, někdejší kreativní ředitel Y&R a vydavatel Jiří Kratěna, režisér Tomáš Mašín, Dawson Production, Georg Hodek, Isifa Image Service, a Richard Schinko, Screenvision) přesvědčit svým uměním TV reklamy, se museli vypořádat s následujícím zadáním: v případě referenda přesvědčit skeptiky, zejména Pražany, aby olympiádě v roce 2006 řekli ANO. Dle slov porotců Tomáše Mašína a Richarda Schinka byl v televizní kategorii výrazně těžší výběr favorita než při rozhodování o vítězi v kate-gorii printu. Při závěrečném hlasování poroty zazněla i výtka, že většina soutěžících nepochopila správně zadání. Nejpřesvědčivější storyboard (celkem z 10) vytvořili podle poroty Dan Kurz a Pavel Brázda z Mark/BBDO.


V kategorii tištěné reklamy na téma domácího násilí na mužích byl přece jen větší výběr, jak po hlasování sdělil M&M Georg Hodek. (Mezi exponáty se objevily i některé bizarnější nápady, které musela porota podle Jiřího Janouška vyřadit…). V konkurenci 23 prací zvítězil, za jednotného souhlasu poroty, jeden ze série tří printů, vytvořených kreativním studiem Liv Ducci (viz. obr).


V Cannes je to o improvizaci


Tým, který bude v Cannes soutěžit o nejlepší print na zadané téma, to bude mít o něco lehčí než jeho “televizní” kolega. Dvojici z Mark/BBDO totiž jen dobrý storyboard stačit nebude, spot budou muset v improvizovaných podmínkách natočit, sestříhat apod. Výhra Mark/BBDO asi tolik nepřekvapí, pražské kreativní studio Liv Ducci, jež vzniklo před rokem, je zatím u nás v reklamě nováčkem. Svou prací v oblasti průmyslového designu, 3D, fotografie, postprodukce a nových médií přesahuje rámec běžné reklamní agentury. Jak kreativci studia soutěž hodnotí a proč si vybrali zrovna print?


“Rozhodli jsme se tak ihned z toho důvodu, že výstupem druhé kategorie byl pouze storyboard a nápad. My jsme si hodně zakládali na výsledném vzhledu vizuálu a realizační práci. Myslím, že by v případě druhé kategorie bylo mnohem zajímavější, kdyby soutěžící měli za 24 hodin předložit nejenom nápad, ale i samotnou realizaci v rámci možností“, myslí si Jan Rambousek, jehož do Cannes doprovodí David Březina


Celkem se letošních Young Lions zúčastnilo rekordních 25 týmů. Na druhém místě v kategorii Print skončili Karel Moc a Petr Vaněk z Publicisu, na třetím Jan Diblík a Pavel Havlena z Comtech Group, v kategorii TV porota druhé ani třetí místo neurčila.


18obr_BBDO.jpg


na cestě za lvy. Vlevo vítězný návrh v kat. print, vpravo storyboard pro TV. Nejvíce týmů přihlásily Mark/BBDO (4), Euro RSCG a Comtech Group (3). Dále soutěžily: Ogilvy & Mather, Publicis, McCann, JWT, Saatchi, Leagas Delaney, Kaspen, 1. pozitivní, Liv Ducci a podlinkové Proximity a Underline.

×

Regulace vztahů řetězců a dodavatelů ve sněmovně neprošla

Starší článek

Sledovanost TV – 16. týden 2007 (16.4. – 22.4.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více