Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Děti sňatků z rozumu

Redakce MAM10. 4. 20072. 7. 2019

Křížové nabízení produktů avizovali představitelé Raiffeisen International Bank-Holding v říjnu loňského roku, tedy tři měsíce po tom, co od skupiny PPF odkoupili akcie eBanky. Jak vlastně naloží rakouská banka s názvem a produktovým portfoliem vyženěné české dcery, by mělo zaznít na tiskové konferenci za dva týdny. Propojování produktové nabídky i komunikace už nenápadně začalo.

MEZITITULEK: Na cizím písečku

Vzhledem k tomu, že si každá banka drží výhodnější pozice v jiném segmentu, začal křížový prodej produktů tak, aby se služby obou finančních ústavů na pobočkách doplňovaly.

Klíčovými produkty rakouské banky jsou úvěry. “Vidíme výrazný dlouhodobý potenciál růstu, především v oblasti půjček. Společně s eBankou budeme v daleko lepší pozici, umožňující nám růst rychleji než trh,” uvedl na podzim gene-rální ředitel Raiffeisen International Herbert Spitz. Od 1. dubna je proto možné sjednat si na 11 pobočkách eBanky Rychlou půjčku, Rychlou podnikatelskou půjčku, hypotéku, kreditní kartu a také provádět hotovostní operace k účtům “Raifky”. Naopak na pobočkách Raiffeisenbank lze nově zažádat o osobní účet eBanky.

MEZITITULEK: Nízkonákladové a jasné

V komunikaci křížové nabídky produktů se využívá především už existujících TV spotů. Logo eBanky se tak objevuje na konci reklamy na Rychlou půjčku, v níž si mladý otec rodiny, zhýčkaný zacházením v Raiffeisenbance, splete manželku se sluhou Alfrédem a žádá ji, aby ho odvezla do klubu.

Na možnost křížového zřizo-vání produktů odkazují i plakáty a loga příbuzné banky ve výlohách poboček.

×

Reklama na internetových serverech v roce 2006 dosáhla 2 miliardy Kč

Starší článek

Stream TV: po měsíci 177 tisíc návštěvníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více