Anketa

23. 4. 2007 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Anketa


1. Jak se letos vyvíjí poptávka po reklamním textilu ve srovnání s předešlými lety?


2. Které trendy lze letos v tomto segmentu očekávat?


32obr_snellgrova.jpgPetra Snellgrová


výkonná ředitelka


Tiger Team


1. Výrobci reklamního textilu se stále více přibližují maloobchodnímu trhu. Naše každoroční jarní módní přehlídka, kde svým klientům představujeme náš aktuální katalog, je toho dokladem. Modelky letos předváděly vysoce módní textil v aktuálních barvách, trendové materiály a střihy.


2. Zájem je vedle stabilní nabídky také o nové prvky letošní kolekce. Mnoho firem uvedlo na trh bundy z prodyšného několikavrstvého materiálu Soft Shell. Druhá novinka letošního roku jsou trička, polokošile a mikiny vyrobené z jakoby obnošené, odřené látky, tzv. vintage.


 


32obr_DIVI.jpgMichal Diviš


ředitel


ABA reklama


1. Poptávka je stále více po kvalitním a dobře zpracovaném textilu. Zkvalitňují se i dříve levná trika, u kterých se hledělo spíše na to, aby byla co možná nejlevnější. Nyní se zákazník dívá na cenu, ale především hledí na to, aby byl textil kvalitní, příjemně nositelný a něco vydržel.


2. Stále více se oproti minulým letům rozlišuje kolekce pánská a dámská, což dříve nebývalo. K výběru byla většinou univerzální trička. V naší nabídce registrujeme zvýšenou poptávku po kvalitních tričkách dle aktuálních módních trendů. V nabídce jaro-léto registrujeme zvýšenou poptávku po čepicích v army stylu s kovovými druky či v tzv. „broken-roztrhaném“ stylu či po lehkých čepicích se síťováním nebo s integrovanými slunečními brýlemi v čepici


32obr_simunkova.jpgPavla Šimůnková


asistentka nákupu


iMi Partner


1. Zákazníci si žádají módní barvy a módní střihy. Markantně se v poslední době rozmohla také specifická oblast tohoto sortimentu – zakázkové šití a zákazník tak dostává jedinečnou možnost odlišit se nejen brandingem.


2. Výrazným hitem letošní sezony je outdoorové oblečení. Zákazníci vyžadují opravdu specializovanou nabídku oděvů určených do hor, na kolo nebo na vodu. Cyklobundy, termoprádlo, softshellové bundy prověřené v extrémních podmínkách jsou tedy letošními trendy v segmentu reklamního textilu.


 


32obr_zacek.jpgLuboš Žáček


manažer marketingu


Blue Arrow


1. Sortiment reklamního textilu se rozvíjí obrovskou rychlostí. Cokoliv člověk nosí na sobě, se dá použít pro reklamní účely. Proto třeba zimní bundy mají místo spodního švu zadního dílu zip, aby bylo možné pod podšívku snadno zasunout rameno tiskového nebo vyšívacího stroje.


2. Trvá stále větší hlad po nestandardních barevných kombinacích a módních položkách. Takže nabízíme hodně módního zboží, které můžete vidět spíše na maloobchodním trhu. Přestože klienti jsou často i konzervativnější a požadují klasický sortiment, jako specialisti na zakázkové zboží stále kombinujeme technologie, aby výsledek byl dle požadavků klienta. Jako třeba pracovní vesty s odepínacími rukávy, které jsme zrovna řešili. Ve spolupráci s naším dodavatelem jsme rukávy nechali k vybraným hotovým vestám na zakázku ušít.


 


32obr_kukucova.jpgLubica Kukučová


manažerka pro strategické řízení a rozvoj


Adler Czech


1. Díky neobvykle teplé zimě se změnila struktura sezonní poptávky. Zimní zboží zaznamenalo oproti minulé zimě výrazný pokles, na druhou stranu jarní sezona nastoupila mnohem dřív než obvykle a s větší razancí. Zájem firem o reklamní textil evidentně roste i z toho důvodu, že se rozšiřuje nabídka sortimentu a barev a konkurenční prostředí vytváří tlak na ceny.


2. Jednoznačně se potvrzuje poptávka kvalitnějšího zboží a širokého sortimentu. Nároky firem rostou, takže ustupují od nákupu unisex produktů a dávají přednost dámským a pánským střihům. Také klesá podíl uniformní bílé a černé ve prospěch trendových barev.


 


Dana Ciprisová


členka představenstva


Bauinvest


1. S radostí můžeme konstatovat, že poptávka po reklamním textilu stále stoupá. Rozšiřuje se počet zákazníků, a to i drobných, jimž není lhostejné, s jakou kvalitou bude ztotožňována jejich vlastní firma, a volí pro umístění své reklamy kvalitní a moderní textil.


2. Kromě aspektů, které se prosadily v posledních dvou letech – módnost, barevnost, nutnost provedení v pánském, dámském, ale i dětském střihu, očekáváme stále větší přibližování k trendům, které jsou čím dál více zřetelnější na západ od našich hranic. Je to důraz na etickou a ekologickou stránku výroby.


32obr_LiborDanek.jpgLibor Daněk


ředitel


DG Tip


1. Prodej reklamního textilu stále roste, zejména v segmentu modelů s vyšší přidanou hodnotou, takže jsme se do nového vydání katalogu Dárky rozhodli zařadit ještě více značkových produktů. Zatímco nabídka a poptávka běžných triček se již příliš nemění, dražší textil pomalu přechází z kusových zakázek do standardních objemů.


2. Jsme připraveni i na nástup individuálních požadavků o zakázkové provedení malých sérií ve firemních barvách pomocí speciální kolekce Original Chameleon, kde můžeme klientovi nabídnout volbu střihů, barev a doplňků již od několika málo kusů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.