Reklama na druhou
Domácí mazlíček. Doufáme, že nám italští porotci z Cannes pošlou nějakého lva domů. Kampaň pro produkční agen-turu BRW vytvořila italská Lowe Pirella.
BDDP & Fills poprvé. Co prací prášky v reklamě “vymývají” lépe? Bílé barvy, nebo lidské mozky? JWT Sao Paulo, Brazílie.
Nikdy OFF. Vždy “on” funguje Dentsu. Young & Rubicam v Tokiu.
Krev, pot, slzy a šampaňské. Tak v takové posloupnosti začínají, probíhají a končí kampaně izraelské pobočky Young & Rubicam.
Čepice. Hádejte, kde a komu to tak pálilo, až mu shořela pokrývka hlavy? McCann-Erickson, Honduras.
BDDP & Fills podruhé. Přesvědčíme každého… Francie.
Hurá do školy. Tokijská Ogilvy & Mather takto loni zvala zájemce do své kreativní školy.
ZÁVISLOST. Pro neinformované: černá tužka je symbolem cen soutěže D&AD Awards a jednou z nejvyšších met každého kreativce. BBDO, Athény.