Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Reklama a dárky pomáhají probudit se

Redakce MAM12. 3. 20072. 7. 2019


Obchody Vitaland spustily druhou vlnu své letošní reklamy. V té první komunikovaly klasická “novoroční předsevzetí” – u žen i mužů touhu zhubnout, u mužů pak nabrat svalovou hmotu. Společnost ProFitness, jež obchody vlastní, na to šla od lesa: televizní reklamou, která zákazníky lákala (nejen) na brožurku zdarma a sportovní tašku za nákup… Jak uspěla? “Reklama, kterou jsme spustili počátkem ledna 2007, vzbudila v lidech především zvědavost. Zaznamenali jsme obrovskou vlnu dotazů prostřednictvím naší bezplatné infolinky, ale i elektronickou cestou a samozřejmě také přímo v prodejnách, což byl náš cíl,” říká Marian Polanský, ředitel marketingu ProFitness, a dodává: “Samotné dárky jsou pouze jakousi nadhodnotou pro zákazníka, kterou dostává navíc a danou cílovou skupinu osloví. Nicméně ‘dárky’ jsme používali i dříve v podobě produktů zdarma.”

Vitaland chtěl televizní reklamou zvýšit známost značky. “Chceme představit naše prodejny jako místo, kde zákazníci naleznou ,vše pro zdraví a aktivní život’ (1. vlna), ale také ukázat našim zákazníkům, že u nás najdou vždy něco nového, atraktivního a ke svému nákupu dostanou i jakousi nadhodnotu (2. vlna),” dodává Polanský.

Co ty dárky? Jen potěší?

Brožurky “Jak nejlépe a nejrychleji zhubnout bez jo-jo efektu” a “Jak rychle a esteticky nabrat svaly” byly podle Mariana Polanského zásahem do černého. Značka Vitaland je komunikovala jak v printu, tak v rádiu.
“Těmito brožurkami jsme se snažili odpovědět na nejčastější dotazy zákazníků. Zákazník tak v prodejnách získal kromě produktů, které si nakoupil k dosažení svého cíle, i informace, jež si mohl odnést domů,” říká Polanský. Podle jeho slov s nimi bude Vitaland pracovat i nadále. “Velice se nám osvědčila i sportovní taška k vybraným přípravkům Aminostar. V rámci konzultací s našimi prodejci si zákazníci odnášeli ,packy’ pro ,nárůst svalové hmoty’ společně s taškou. Ta jako ,něco navíc’ také motivovala zákazníka k nákupu,” komentuje tuto promoakci Polanský.

V komunikaci Vitalandu je také důležitý věrnostní program. “Bez něj si nedokážu představit naši komunikaci směrem k zákazníkům. Pomáhá nám výrazným způsobem podpořit prodej,” říká Marian Polanský. Počet členů věrnostního klubu podle jeho slov stále roste a v současnosti registruje více než 170 tisíc zákazníků.

Proč tady a ne jinde?

Podle Polanské nejsou pro prodejny Vitaland konkurencí lékárny. “Prodejny Vitaland jsou místem, kam přicházející zákazníci, kteří vyznávají zdravý životní styl a jsou aktivními sportovci. Proto nejsou naším konkurentem lékárny, což jsou místa, kam chodí člověk pro lék,” vysvětluje Polanský. Konkurencí jsou ale podle jeho slov částečně “vitamínové koutky” v drogistických řetězcích.

Vsadit a hodně vyhrát

Podle čeho se lidé rozhodují, kde nakoupí potravinové doplňky? Podle Mariana Polanského zákazník v první fázi vždy posuzuje cenu, kvalitu, poskytovaný servis, místo prodeje a čas potřebný pro realizaci nákupu. Každý z jednotlivých zákazníků má jiné priority a ty ovlivňují jeho rozhodnutí, kde nakoupí a co nakoupí. “Prodejny Vitaland nabízejí produkty za přijatelné konkurenční ceny s velkým důrazem na kvalitu produktů, nabízených jak v řadě ,Vitaland’, tak od známých dodavatelů sportovní výživy. V prodejnách poskytujeme zákazníkům poradenský servis. Jsou to moderní obchody na atraktivních místech, kde zákazník nemusí stát dlouhé fronty, aby realizoval svůj nákup,” říká Polanský a doplňuje: “V druhé fázi posuzuje zákazník, zda svým nákupem získá něco navíc. A zde vzniká prostor pro celou řadu doprovodných akcí, kterými se snažíme zákazníka získat.”


11obr_vita1.jpg


11obr_vita2.jpg


11obr_vita3.jpg


Vitaland ožívá. Cílem TV podpory je zvýšit známost značky a také ukázat, že zákazník zde dostane i jakousi nadhodnotu.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesensky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více