Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Plno “známých firem”

Redakce MAM5. 3. 20072. 7. 2019


20obr_1.jpg

Vejde se tam každá. Automobilka Citroën slibuje, že její model Jumper je ideálním firemním vozem pro přepravu větších parametrů. Euro RSCG, Amsterdam.


20obr_2.jpg


Zkuste to s Iglem. Pomyšlení na přípravu polévky již nemusí být pro nekuchaře noční můrou. Pomůže mražená zelenina od Igla. McCann-Erickson, Lisabon.


20obr_3.jpg


Guiness Draught. Dobré věci přicházejí pro toho, kdo si počká. Evoluce ve sféře stavebního nářadí od agentury Abbott Mead Vickers BBDO, Londýn.


 


20obr_4.jpg


Galileo a Max. Galileo Galilei přišel na to, že díky zemské přitažlivosti je neomezená akcelerace nemožná. A Max Planck zase věděl, že lidské tělo kolabuje tehdy, když dosáhne určité rychlosti. My ale nenávidíme cokoli, co nás může zpomalit – kampaň na MINI od Jung von Matt z Hamburku.


20obr_5.jpg


Příběhy z Matusalema. Karibik nikdy neviděl piráta jako je Fidel. Ukradl ostrov a poklad – značkový Matusalem Rum – odhodil pryč. Jaime Mandelbaum, Kaspen Praha (v současnosti již J.M. v Kaspenu nepracuje).


 


20obr_6.jpg


Všechny pouště světa. Zvládnete objet jen s terénním a originálním Jeepem. KNSK, Hamburg.


 


20obr_7.jpg


Homer tyčka. S ultratenkými fixy od Pilot Pens prostě Homera v reálných proporcích nenakreslíte. Grey & Trace, Barcelona.

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Je to o nás. Britové chtějí pro sčítání oslovit všechny

Census musí mít smysl. Britská kampaň na podporu sčítání lidu se zaměřuje na jeho pozitivní efekty, které může přinést všem komunitám.
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více