Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Playstation 3 útočí ze zákrytu

Redakce MAM19. 3. 20072. 7. 2019


Zatímco japonská či americká reklama se zaměřila na představení silných stránek konzole PlayStation3 a zobrazení jejího využití pomocí her, evropská kampaň staví na vyprávění příběhů. Krátký film “This is Living” zavede fanoušky PS3 do virtuálního hotelu obývaného skupinkou osmi podivínských existencí, s nimiž prožijí nečekaná dobrodružství. “Dnešní publikum si chce vytvářet vlastní balík médií, která sleduje a nechá se jimi ovlivňovat. Používáme zavedené komunikační kanály, abychom umožnili uživatelům stát se součástí příběhu, ale také individuálně nastavit míru jejich zapojení do něj. Marketing musí být událostí, na kterou může publikum reagovat a podílet se na ní,” dodává výkonný kreativní ředitel TBWALondon Steve Henry.


17obr_ps1.jpg

Již dnes je přístupná registrace na webových stránkách www.thisisliving.tv, která dává příležitost stát se dalším obyvatelem tajemného hotelu. Kampaň by měla vyvrcholit v květnu šestiminutovým filmem, kterému předchází šest krátkých klipů. První, tříminutový snímek ukazuje skutečného britského boxera v lehké váze Bradley Skeeta, jak brzy ráno vstává a trénuje, přičemž demonstruje, jak dokonale umí PS3 simulovat skutečný život. Další film diváky přenese do pokoje, v němž stařence popíjející čaj z ničeho nic vybuchují předměty denní potřeby, zase ukazuje možnosti technologie High Definiton. Na ukázce nové dětské hry zvané “rychlé štosování” jsou zase předváděny výhody kapacity chipu PS3. Uvažuje se také o vytvoření hotelu ve virtuálním světě on-line hry Second Life.

Český hráč je příslušníkem minority

Playstation 3 vstupuje na evropský trh 23. března 2007. Ve světě (především v Japonsku a USA) měl premiéru již 17. listopadu 2006. Jeho opožděné evropské uvedení je způsobeno především technicky náročnou výrobou. “Vzhledem k počtu dodaných konzolí PS3 na český trh, kterých bude na začátku prodeje podstatně méně a nedokáží ani pokrýt poptávku, jsme se rozhodli reklamu zaměřit na období, kdy bude konzolí vyšší počet,” uvedl Andrej Dula, obchodní manažer firmy Sony. Jak dále uvádí, jsou hlavní cílovou skupinou muži ve věku 18-40 let, kteří již doma mají konzole předešlých generací.

“V České republice zákazníci už vše o PS3 vědí, takže svůj názor si již dávno udělali. Nazýváme je Entertainment Enthusiasts,” říká Andrej Dula a pokračuje, “jednou z akcí při uvedení na trh bude třeba půlnoční prodej v prodejně Elvia na Karlově náměstí v Praze a zadarmo Blu Ray film Casino Royale pro prvních 500 000 evropských majitelů PS3“.

Nabízí se tak otázka, kam se poděl výborně načasovaný vstup PlayStation 2 na trh. A především, kde je jeho oceňovaná a výrazná reklama. Z Londýna je do Čech daleko a český “Enterainment Enthusiastic” si musí i nadále informace shánět sám. Třeba mu to pomůže lépe se pak orientovat i v multimediálním bludišti za hranicemi reality.



17obr_thisisliving.jpg


this is living. Jedna z osmi podivuhodných a výstředních obyvatel virtuálního hotelu.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Astrid

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více