Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Je na prodej!

Redakce MAM12. 3. 20072. 7. 2019


Švédský národní poklad, Absolut vodka, je na prodej, rozhodla švédská vláda. Ta doporučila parlamentu schválit privatizaci státních podniků, včetně Vin & Spirit, výrobce Absolut vodky.

Nejnověji oznámil svůj zájem o tuto akvizici největší světový výrobce rumu, Bacardi. “Ve světě je k mání jen pár globálně známých značek, jako je Absolut. Ta by se stala pro společnost, jako jsme my, doslova klenotem,” uvedl pro Financial Times výkonný ředitel Bacardi Andreas Gembler. Bacardi ale čeká v boji tvrdá konkurence. Koupit Absolutku chce také francouzský Pernod Ricard či americké společnosti Fortune Brand nebo Brown-Forman, která vlastní konkurenční Finlandii vodku. “Bacardi není jediným zájemcem a není favoritem. Zatím se o budoucím majiteli jen spekuluje,” zhodnotil zprávu Radek Šimek, managing director Brown-Forman CZ&SK, která značku Bacardi zastupuje.

Absolutní úspěch v USA

Absolut vodka je podle něj obrovsky úspěšná především v USA. “Ten, kdo Absolut koupí, se bude rozhodovat hlavně s ohledem na rozvinutí svých aktivit v USA nebo v západní Evropě. Trh ve střední Evropě není tolik významný,” doplnil Šimek. Absolut vodka na českém trhu nepatří mezi lídry, změna majitele tedy českým trhem zřejmě neotřese. Podle výzkumu MML agentury Median ji občas pije 9 % respondentů a v žebříčku obsadila 11. místo. Tomu vévodí Finlandia vodka, která chutná třetině respondentů. “U nás je to fenomén. Finlandia se u nás prodává několikanásobně více než Absolut. Z hlediska objemu prodeje není Absolut konkurence,” říká Šimek o “své” značce. Dalšími oblíbenými značkami jsou Jelzin a Pražská vodka s preferencemi kolem 23 %.


10obr_absolut_hunk.jpg



na dračku. O značku Absolut se zajímají světoví lídři alkoholického trhu.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více